Změna plánu !

21.02.2015 16:44

Zdravím ! Myslím si ,že už i nadpis poukazuje na mé "přehrabovací " myšlenky . Na poslední chvíli jsem totiž ( jak to já dělávám) ,zase změnila role. Projíždím fotečky od Haníka z VLS a pohled mi padne na přeplněný stůl s modely ,u kterého je napsáno  " výprodej " . A nešlo si ani nevšimnout spousty tradíků mezi nimi . A když je přelétávám pohledem ,tak mi najednou spočine na něm - na Tregoydovi Journeymonovi !!! Těm ,kdo neví jak vypadá ,ho můžu trochu přiblížit. Můj vysněný koník je O Leary Irish Diamond ,to snad všichni víte ,ale ten je prostě nesehnatelný . A když jsem projížděla koně na jeho moldu ,tak se mi moc zalíbil Tregoyd ,krásný tmavý hnědák vypadající skoro stejně jako Trooper ,akorát má hřívu. Jenže ať jsem hledala ,jak jsem hledala ,po Tregoydovi se slehla zem :/ A tak jsem objevila Troopra ,který vypadal téměř shodně a vypadalo to ,že je to jasné . Jenže jsem hned psala Haník a ta mi pověděla ,že ty koně prodává Silvera. Hned jsem jí s nadějí napsala a v pondělí už by měl dorazit !!! Yeeeyyy !!! Díky Haník ! :) Se Silverou mám jen dobré zkušenosti ,tak se moc těším. Když jsem začala plánovat místo kam dát další stáje ,něco ve mně hrklo. Stáje v mém pokoji mi pořád někdo bourá ,já to akorát večně zpravuju a nedá se tam ani pohnout, protože se postupně " rozrostly " po celém pokoji . A nejhorší na tom je ,že mám moc ráda pořádek a je tam věčně smetí a prach a zkuste si vytřít podlahu ,když se na polovinu linoea ani nemůžete dostat a stejně zavadíte svým tlustím pozadím do něčeho ,co se velice rádo zhroutí na zem a ještě s sebou něco přibere ! Tak jsem tak z rána dala celý pokoj do pucu a všechny stáje ,padoky,louky ,jízdárny, sedlovny , a krmivárny vymetla a stáje jsem schovala do sklepa ,protože si držím naději ,že se k tomu zase někdy vrátím :) Koně jsem zatím dala na nízké skříně ,kde je jim dobře a místa mají dost. Rovnou jsem si taky celý pokoj uklidila ,vytřela podlahu a vysála . A když jsem šla ,byl to strašně zvláštní pocit ,taková prázdnota . Mám pokoj v podkroví a vždycky ,když jsem šla  po schodech nahoru ,jsem viděla špičku hlavní stáje ,ale teď.....Vejdu do uklizené ,poloprázdné, vzdušné ,útulné a čisté místnůstky. Mám teď v pokoji mnohem víc místa ,nic se mi nebourá ,dá se lehko uklízet a mnohem líp se tam taky dýchá . Ale něco mě na srdíčku tlačí ,taková úzkost ,že koně už nemůžu zavírat večer do boxů a ten můj vysněný prostor mi najednou připadá opuštěný . Nevím jestli jsem udělala dobře ,nebo ne ,ale vím ,že bych to dřív nebo později udělat musela .Koníkům je na poličkách dobře ,sedla a všechny důležité věci jsem si schovala a rovněž i věci na stavení ,na dobu ,kdy se zase vrátím ke starému koloběhu. Stáje jsem měla proto ,že jsem se ke koníkům a práci kolem nich nedostala a vynahrazovala jsem si ji tímhle . Ale teď mám práce víc než dost a myslím si ,že tohle byl dost zásadní krok . Já vím ,všechno strašně prožívám :D Nafotila jsem konečně fotečky pegáska a Chipse co k nám nedávno přišel ,tak se mrkněte ;) Já vím ,pokusím se nepsát tak dlouhé články a dělat je přehlednější ;) Jinak u živáků super ,zítra jdu zase na fríse :-)

Au Revoir ! 

Tady je pegásek . Názor ? :)

A tady PS  Chips :3 Můj vysněný Forego .....