Ze světa vyrábění

20.12.2014 13:11

Well , už jenom 4 dny do Vánoc ! Jsem vážně malé dítě :D A jelikož to do té doby nemůžu vydržet a jsem typ ,který má nejraději ,když má všechny povinosti splněné a má klid ,tak jsem se o to pokusila i já ,ať můžu začít dělat konečně ty vánoční věci a odpoutat se od starostí a poviností . Bohužel to nebylo tak lehké ,jak jsem čekala . Tak jsem alespoň začala tím ,že jsem hned dneska rychle nafotila všechny potřebné věci ,co jsem slíbilia .Tenhle týden jsem byla vážně na roztrhání ,ať už v kině ,nebo v útulku venčit psy.  Zkrátka pokaždé ,když jsem se vrátila domů ,už byla tma ,takže jsem se do toho dneska pustila . Řeknu vám , vyrábění mě začíná čím dál víc bavit ! Udělala jsem sedlo , pak ještě jedno rozpracované sedlo,sáňky ,nějaké ohlávky a jedna holka co má u mě objednaného koně ,si ještě objednala tři ohlávky + vodítka ,sedlo a uzdu . Takže nudit se vážně nebudu ! Nafotila jsem ještě (po dlouhé době) výzdobu stáje a kolekci stájových ohlávek . Fotky jsou na rajčeti ZDE . Až tohle dopíšu ,půjdu se vrhnout na trochu " umělecké " fotky ,protože tyhle staré jsou rozmazané a nic moc a musím taky dodělat profily . A k tomu ještě úkoly do školy ! Tak ,abych se do toho pustila . A nesmím zapomenout na logo stáje ! Mám v plánu to totiž tady celé překopat ,nebo alespoň zvelebit :) Poslední dobou taky hledám nová SR a snažím se více zapojovat do komunity a taky náš ranch zviditelnit , i když tahle komunita ,už není co bývala ..ale to v dalším článku . Musím vás pochválit za vaši pěknou návštěvnost ! Skoro 120 lidí denně a nedávno vás sem přišlo dokonce i 173 ! Děkuju jste skvělí ! Kdybych ,alespoň trochu uměla s grafikou ,udělám pro vás diplomek :D Tyhle dny se pokusím být více aktivní a taky splnit svoje předsevzetí .

Když se tak podívám do stáje a do pokoje ,všude vidím ,jak se místo pomalu plní a já si uvědomuju ,že limit nemám nekonečný . Časem možná budu nucena ,některé koně prodat ,ale nedokážu si představit se jich zbavit. Tak jsem se rozhodla zvýšit nároky a nekupovat každého druhého koně ,kterého má každý a který mi přijde pod ruku . (ovšem pokud by se mi až tak moc nelíbil ) . A tak jsem si vyhlédla pár pěkných koní se zahraničí ,kteří by měli možná i šanci na LS . Bohužel s rodiči je to trochu složitější :/ No nevadí ,budu se snažit být víc aktivní ,více fotit a vyrábět a s tím problémem kam dávat modely se raději zatím zaobývat nebudu . Místo tam ještě je tak co ? :) Případně zkusím přemluvit taťku a přiděláme poličku :D Tak zatím se mějte famfárově a já jdu plnit své "sběratelské" povinosti a nafotit slíbené fotečky. :D