Zahrajete si?

21.04.2014 10:02

Myslím že tuhle hru všichni znáte.Právě jsem se z ní vracela na blog ,tak jsem si řekla že vám  o ní něco napíšu.Prodáváte tam koně a staráte se o ně(přihořívá?)a snažíte se ,aby měli co nejlepší dovednosti.No co to je?Přece howrse!Tahle hra je moje nejoblíbenější ,ale to prvotní zapálení mě už přešlo.Chodím tam sice pořád každý den ,ale beru to spíš jako povinost.Pokud si mě chcete přidat do přátel jmenuji se Bettysek.Na hře se mi líbí propracování koní ,různé soutěže co tam pořádájí ,prezentace a prostě spoustu věcí co tam můžete dělat.Určitě jste si všimli nových změn co přišly.

Podlě mě se jim frísáci moc nepovedli ,ale třeba hanoveráci vypadají úžasně!Jinak se mi na hře nelíbí ,že se ti koně nehýbají a nemůže se na nich ani jezdit.Berou se tam spíš jenom jako věci a to mě hrozně mrzí.Ale kdybych měla zvážit klady a protiklady ,vyhrajou klady!Pokud ještě tuhle hru neznáte,určitě to změnte!Na www.howrse.comDoufám že se tam uvidíme!

Tohle je ještě starý Tinker:)

Co říkate na nové tinkery?Podlě mě celkem ujdou,předtím vypadali jako poníci.