Výročí 1.roku sbírání!!!!!

29.07.2014 18:10

Wow !Dneska se ve stáji konala velká oslava.Je totiž přesně den ,od založení našeho jezdeckého centra a koupení prvního breyera Blackieho a Taylor.Byl to první těžký rok ,začátků mého sbírání.Nebyl vždy jednoduchý a často jsem s tím chtěla skončit ,ale vždy při pohledu na ty jejich realistické těla,ušlechtilé hlavy a překrásné oči ,mi vždy dodali sílu.Už krásný jeden rok mě breyeři provází životem,napĺňují mně a dodávají mi sílu ,když ji potřebuji.Vím ,že to není nějaká dlouhá doba ,a že někteří sbírají i deset let ,ale tenhle první rok byl velice důležitý.Byl to rok budování,práce a seznamování v komunitě.Za tenhle rok jsme vybudovali krásné jezdecké centrum,vytvořili tenhle web,dostali se do CABHB a rančerského světa a taky jsme se přidali k mnohým stránkám na FB.V neposlední řadě jsme získaly krásné 4 modely breyerů a asi 6 schleichů,které už moc nesbírám.Byl to krásný rok a moc jsme si ho užili.Další rok se bude nést ve jménu rozšiřování a hlavně získávání vzácných a krásných modelů.Už máme jeden ,který se chystáme koupit,ale to zatím neprozradím:)Můj další cíl je se zůčastnit ,alespoň nějaké LS,jestli se naskytne vhodná příležitost.Nejspíš to moc prožívám ,ale já už taková jsem a nejspíš se nezměním:DTak sobě i vám a ostatním rančerkám popřeju sílu a trpělivost do dalšího sbírání!:)