Vyrábíme,vyrábímé a vyrábíme.....

07.09.2014 18:14

Tomu se vážně říka zákon schválnosti!Přes prázdniny hnusně a když začne škola najednou je hezky!A právě proto mě ještě víc naštvalo ,že když byl víkend a bylo konečně hezky ,tak se mi samozřejmě  mě velmi známé smolařce musel stát menší úraz na kole ,který i přesto ,že byl malý mi nedovoloval moc chodit .Byla jsem z toho smutná ,protože mě deprimovalo jak je hezky a já si plánovala že půjdu ke koním,udělám si výlet na kole ,nebo půjdu ven s kámoškama.Ale jako velká optimistka jsem přišla na to ,že to nakonec tak hrozné nebylo.Nejsem typ lidí co sráví celý krásný den u počítače nebo televize,tak jsem se začala víc věnovat  breyeům.Sedla jsem si a vyráběla vyráběla.Taky jsem opravila stáj a trochu tam uklidila.Vyrobila jsem toho opravdu hodně to vám musím říct:)Určitě bych tu uvedla třeba anglickou bílou uzdečku,která se celkem povedla a koníkům moc sluší.Nebo nové bílé drezúrní sedýlko,které je sice trochu menší,ale to není až tak závadné a vypadá celkem (až na pár nedokonalostí)dobře:)A to co mě potěšilo nejvíc je fotopříběh.Dlouho mě mrzelo ,že nemám čas ani náladu dát sem konečně další díl,ale když se mi noha trochu spravila,mohla jsem jít aspoň na zahradu fotit.S nohou ,která se nedá pořádně pokrčit(protože když jsem spadla nakole ,tak se mi na koleni odřel kus masa)se fotilo sice hůř,ale s koníkama jsme to zvládli:DTak já jdu trénovat s koníkama,aby se zase protáhli:)Mějte se hezky!:)