Výpadek se občas ozve .....

17.05.2015 17:57

Zdravím člověčové! Možná už je pro Vás nezvyklé, že zase píšu. No jo ...to znáte . Myslím, že těch ospravedlní jste si užili už až, až a bylo by to jen zbytečné. Slibovat Vám nic nemůžu, ale u nás ve škole se teď dělají maturity, slíbené volno nenastalo, no a učitelé těch dohánějí znáky...dokážete si to představit. Ale až tohle děsuplné období skončí, mám připraveno plno článků na oživení, zase něco o Grand Marcovi a  taky nováčci a novinky na TH! Ale  to vše v příštím článku. Díky Jeife si teď dávám malou odvykačku a snažím se vyhýbat mému, nevím proč, naučenému zvyku psát čárku těsně před slovem, který Vás musel určitě otravovat  ( :D - moje další odvykačka , smajlíky se budu snažit psát jen vyjímečně, připadá mi, že kazí článek. )

No, tak zpátky ke článku a dost tlachání! Určitě ( doufám ) Vás zajímá co se stalo za tu dobu. Jak mě znáte, buď jsem u koní, nebo venku s kamarády, čtu si a v tom nejhorším, NEJHORŠÍM případě se učím do školy. K tomu naštěstí poslední dobou moc nedocházelo ,protože člověk by měl využít krásného počasí a strávit ho se čtyřnohými, nebo dvounohými kamarády ( nebuďme rasisti). Tedy na školu moc času nezbylo, což se projevilo na známkách a na modely už vůbec ne. Jsem pyšná aspoň na to, že jsem dokončila jedno CMko, které jsem taky přihlásila do soutěže od Mazel, určitě jste o ní slyšeli ( o soutěži ) .

Focení sem tam, když mám náladu a vyrábění už je skoro tabu. Od té doby co modely mám na poličkách, mi přijde zbytečné jim vyrábět sedla a ohlávky a na schleichy mě vyrábět moc nebaví. Ale rozhodně s modely nekončím! Naopak jsem právě v plném zápřahu s nakupováním a co nejčastěji je vytahuju z poliček, oprašuju a jdu s nimi ven jako za starých časů. To mi vždycky zlepší náladu, která je už teď dost nahnutá, díky těm všem povinnostem se školou. Budu ráda ,když to nakonec dotáhnu na max. jednu dvojku. Ale samé jsou pořád otevřené...no teď vážně zamakám.

Další nudný ,ale vyjímečně krátký článek o ničem. Snad jen abyste věděli, že ještě žiju. Fanděte nám v hokeji a uvidíme se u příštího článku! Zatím !