Vyjížďka na kterou se nezapomíná......

28.08.2014 16:18

Tak konečně !Vyjížďka sice měla být už v úterý ,ale přesto že jsem si vysloveně objednala pěkné počasí ,se přihnaly mraky a deště.A ani reklamace nezabrala a ani další den se poptávka nesplnila.Asi mají ve firmě takový binec ,že to popletli:DDDDDAle naštěstí dneska se počasí zadařilo a krásně svítilo sluníčko a nebylo ani moc horko ani moc dusno,takže ideální pro vyjížďku.Vyjeli jsme ráno a potom co jsme osedlali koně jsme se vydali krokem na příjemnou dvouhodinovou projížďku .Byla to moje první vyjížďka na Gině na které jsem jela a dopadla senzačně.Se mnou jela na Beníkovi holka ,které ty koně patří a které pomáhám se o ně starat.Ta jela bez sedla jenom na takové speciální dečce.Kloubouk dolů!Nejdřív jsme jeli krokem a pak se mně zeptala jestli si troufnu na cval.Byl to můj první cval mimo jízdárnu a první cval na Gině ,tak jsem radostně  souhlasila.Myslela jsem ,že bude cválat jako většina koní takovým tím pomalým houpavým cvalem ,který není moc záživný.Ale po jemné pobídce(protože ona je jako  z divokých vajec a člověk má spíš větší práci ji udržet než ji pobídnout:)vyrazila tryskem vpřed.Byla jsem z toho nejdřív trochu vyděšená ,protože jsem si připadala jako kdybych  seděla na závodním koní,ale pak jsem se vzpamatovala a suprově si to užívala!Nejdřív jsme cválali jen trochu a potom jsme šli dlouho krokem po bahnité úzké cestě.Šli jsme i v lese ,kde jsme se rozhlíželi po hřibech ,kterých tam bylo požehnaně:)Když jsme se dostali zase na louku ,zacválali jsme si a užívali si ten krásný pohled z koňského hřbetu.Pak se před námi rozprostřela obří louka ,kterou jsme najednou proletěli za pár sekund!Bylo to fakt úžasný!:)Když jsme byli těsně před stájí,koníci se najednou rozletěli jako blesk a těsně před uvazovnou zastavili.Obě jsme se rozesmály a ona mi potom řekla ,že tohleto dělají pokaždé a že mě možná měla raději předem  varovat:)Když jsme zpocené koníky odsedlali ,nezapomněli jsme jim dát odměnu a pořádně se s nimi pomazlit.Byla to úžasná vyjížďka a doufám ,že si ji ještě zopakuju!:))Tady je fotka Beníka:)Je to takový malý trdlo:D