Vyhráli jen ti nejkrásnější!

01.05.2014 18:06

Ahoj!Dneska se v JC Valašsko konala krásná výstava koní!Začala asi v 9:00 a měla zajímavý program.Kolem pořadatelny byly i stánky a občerstvením a sladkostmi nebo také věci s koňskou tématikou a vybavení pro koně!Za malé vstupné jsem viděla nejprve kategorii poníků kde byli zvlášť:

malí pony 

huculové

shetlandi(kde byla i jedna malá roztomilá falabela velká jako pes:)

haflingové

U teplokrevníků to byli :

Angličáci

ČT

barokní koně(kde bylo spoustu frísákůůůů!!!!!!!

A další....Já tuhle kategorii moc nesledovala ,protože jsem se mazlila s koníkama na opracovišti:)

A chladnokrevníci:

Klisny

Hřebci

Pracovní koně 

Hříbata

To jsem byla na prohlídce koní ve stáji ,takže zase úplně mimo!XD

Potom byla přestávka a já s párem kamarádek které jsem jsi tam našla ,jsme se byli mazlit s koníkama a různě se poflakovat:)

Všichni lidé tam byli moc milí ,takže jsem si na závěr zajezdila i na oooooooobříííííííííím norikovi!!!!!!:)

Nakonec bylo vyhlášení šampionú jednotlivých kategorii.U teplokrevníků to vyhrála ta nejkrásnější fríská klisna kterou jsem kdy viděla!!!!

Pozom vystoupil klub jezdců JK Valašsko ,kde mám i pár kamarádek a předvadli tak zvanou "kuželovanou"což bylo něco jako židličkovaná ,ale s koňma.

Sice ještě následovaly vozatajské závody ,ale to už jsem musela odejít:(Jinak bylo celé odpoledne moc fajn a náramně jsem si ho užila!!!!:¨)

Byli jste tam někdo  taky?

 

 

Tohle byl úplně úžasný bývalý dostihový koníček ,který tam každou chvíli flémovalXDJinak fotky najdete ve fotogalerii:)