Vstříc Nebezpečí-3.díl Odvaha se počítá

13.08.2014 17:52

Tak je tu po dlouhé době další díl!Série pomalu vrcholí a jak to dopadne-to si musíte počkat:)Doufám že se bude líbit a omlouvám se za chyby a kvalitu fotek:/

:DDD

Bylo deštivé ráno a po louce se proháněli dva nádherní hřebci .Tráva se vlnila pod údery jejich kopyt a a jejich svaly se natahovaly a smršťovaly při pravidelném pohybu.Ale i v nádheře se skrývají stíny........

 

"Mě nepředběhneš,jsem rychlejší!"volal vesele Blackie na Warminga ,který běžel těsně za ním.Oba hřebci si z nudy dali závod ke stromu."Uvidíme"odpověděl Warming a zrychlil tempo.

Blížili se k cíli,když Warming skočil před Blackieho a na poslední chvíli ho předběhl.

Blackie:"Páni!Běháš fakt rychle!"řekl udýchaný Blackie."To víš,dříve jsem naháněl klisny ty jsou rychlé ,mám trénink."odvětil Warming.Oba hřebci se na sebe podívali a rozesmáli se.Pak ale zmlkli.

 

"Napadlo tě to stejné co mě ,že ano?"zeptal se váhavě Blackie.Warming přikývl."Neboj vymyslíme jak se odtud dostat."utěšoval Blackie Warminga a povzbudivě se na něho usmál.Ten mu úsměv oplatil.

"Co kdybychom počkali až nás půjde krmit,kopli ho a otevřenou ohradou bychom utekli pryč?"zkusil to Blackie.Warming smutně zavrtěl hlavou."to jsem zkoušel,branku za sebou pečlivě zavírá ,nepovedlo by se nám to ."Obou dvoum docházely nápady.Když v tom Blackie zpozorněl.

"Co je?"zeptal se opatrně Warming."Něco jsem zaslechl "odvětil Blackie.Pak se to ozvalo znovu."Vidíš to co já?"zeptal se Warming Blackieho."To není možné..........."

 

                                                                      Mezitím.......

 
Taylor unaveně došlapovala na měkkou cestu.Bylo to dlouho co spadla a byla totálně vysílená.Pořád se motala v kruhu.Jediná dobrá věc byl potůček ,který nedávno objevila ,jinak by asi umřela žízní.
Došla ke spadlému kmeni,kde se opatrně posadila ,aby si odpočinula.Byla zoufalá .Už dva dny bloudila v tomhle tmavém lese se zlomeným kotníkem a nevěděla co si počít.Ani kde je její milovaný Blackie.Unavěně složila hlavu do dlaní.
Když v tom si všimla stop.Nebyly moc zřetelné,ale vypadaly jako koňské."¨Tu musel jít Blackie!"vykřikla radostně Taylor.Odvaha se jí začala zpět vracet.Možná není vše ztraceno.Možná najde Blackieho zdravého a v pořádku se vrátí domů.Opatrně vykročila po stopách.
Kráčela asi dvacet minut ,když najednou něco zaslechla.Znělo to jako koňské zařehtání.Blackie!Zaznělo ji v hlavě.
Otočila a spadla ji čelist.Před ní nebyl Blackie,ale stál tam krásný kůň s pohledným mladým jezdcem na zádech.
Byl celkem hezký a díval se na ni.
Chvilku seděl a pak hbitě seskočil z koně a zamířil k ní.
"Slečno,jste v pořádku?Co se vám stalo ?"začal neznámý muž.Taylor se sebe vysoukala ,že jí nic není."Nepotřebujete pomoct ?Vypadá to že máte zlomený kotník!"Co se vám stalo?"
Taylor:"Děkuju,jela jsem tudy na koni a spadla z toho srázu.Dlouho tady bloudím,pomohl byste mi kdybyste mi řekl jak se dostanu pryč."usmála se na něj Taylor.
Muž:Cestu vám jistě ukážu,ale se zlomeným kotníkem nikam nedojdete,vezmu vás na koni k sobě domů  a dám vám něco k jídlu."navrhl muž a úsměv jí opětoval.Byl velice hezký a vypadal jako sympaťák.
Taylor:"Děkuju za pomoc,ale myslím ,že to zvládnu"odvětila a udělala krok napřed,jenže moc rychle a se sípěním se svalila na zem.Bez protestu ji muž vytáhl na koně a jel s ní pryč.
"Moje jméno je Garry."představil se ."A vaše ?"Jsem Taylor ."odpověděla nesměle Taylor."Díky že mi pomáháte,nechci vás nijak zatěžovat.
Garry:"Zatěžovat?Je přece jasné ,že musím pomoct každému v nouzi a navíc když je to taková pěkná slečna tak je to s radostí."kouzelně se na ni usmál.Taylor se začervenala.Pobídl koně k jízdě a vyjeli.
"Moc pěkný kůň ,jak se jmenuje?Je váš?"zeptala se Taylor."Je to klisna a jmenuje se Caprice.Není moje ,ale hlídám ji mému kamarádovi ."usmál se na ni Garry.Taylor se zastesklo po Blackiem."I já mám koně ,Blackieho ,ale potom pádu zmizel a nevím kde je.Chtěla jsem ho hledat."řekla smutně Taylor.
"Nebojte ,najdeme ho."povzbudil ji Garry.Taylor si smutně povzdechla.Jeli po kamenné stezce a lehkým krokem aby klisnu moc nepřetěžovali.Taylor si jízdu jako vždy užívala.
Dojeli na malou louku a Taylor s Garrym rozproudili konverzaci a dost se sblížili.
"A čím se vlastně živíš?"vyzvídala Taylor."Čím to jde ."odvětil tajemně Garry jako by v tom byl nějaký skrytý vtip.
Najednou slyšela řehtání koní a hodně hlasité."Koně,co když tu je Blackie?"vykřikla Taylor."Klid ,pojedeme ke mně domů a tam se potom můžeme vydat najít Blackieho."Taylor tiše přikývla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Vidíš je ,to je moje jezdkyně a sedí na tom koni s tím hrozným chlápkem!"volal celý uvitržený Blackie."Tak řehtej,a pořádně,musí si tě všimnout a slyšet tě!povzbuzoval ho Warming.Blackie se rozřehtal,ale viděl jenom jak Taylor něco vykřikla a jeli opačným směrem pryč.Blackie skroušeně sklonil hlavu."Je to marné,nevšimne si mě!"naříkal 
"No tak ,zkus to ještě jednou a pořádně!"povzbuzoval ho Warming .

Blackie se rozřehtal ještě víc........

 

 

 

 

 

 

Tady ,prosím sedni si a odpočiň si.Taylor se unaveně sesunula a opřela se o stěnu.

"Děkuju moc."řekla vděčně Taylor."Za málo ,chceš něco donést?"vyzvídal."Dobré,díky ."usmála se Taylor.Vtom zařehtání uslyšela znovu a ještě silnější.

"Slyšel jsi to?"to musel být Blackie je blízko!řekla vzrušeně Taylor a rozhlížela se kolem.Pak ho uviděla -stál tam v celé kráse zdravý a silný v nějaké ohradě a řehtal na ni.Všechny chmury ji opustily.

"Blackie,tam je Blackie!!!!Musím hned za ním!!!"křičela vzrušeně .A chtěla vstát.

"Nikam nepůjdeš.!"uslyšela tvrdý hlas a podívala se nechápavě před sebe.Stál tam Garry a místo jeho milého úsměvu ,se v něm značil zlý úšklebek....

.......Pokračování  příště.......

 

 

 

                                                                         Konec 3.dílu