Vstříc Nebezpečí -2.díl Muž s lasem

12.07.2014 16:52

A je tu další fotopříběh!Sice trochu později ,protože pršelo a já byla nemocná ,ale snad se bude líbit.Nové pokračování série Vstříc Nebezpečí!.)

   

Taylor silně třeštila hlava .Pokusila se posadit ,ale do hlavy ji stoupla palčivá bolest .Moc si toho nepamatovala .Jen její křik ,Blakckieho řehtání a pád.Posadila se na loktech a zhluboka oddechovala.Na hlavě si našla zaschlou krev a silně polkla.

Podařilo se jí posadit se na kámen.Jako zárakem neměla nic zlomené,ale byla celá pohmožděná a měla spoustu modřin.Pokusila se srovnat myšlenky.Kde je Blackie ?Uvědomila si najednou a padla na ní panika.

Musím se co nejdřív dostat domů a najít Blackeho ,blesklo jí hlavou.Pokusila se vstát,ale nohy jí vrávoraly,tak popadla klacek ,aby se mohla o co opřít.

Taylor:Neboj Blackie ,už jdu!

 

 

                    Dvě hodiny předtím...........

 
 
Blackie stál na kraji srázu a celý se chvěl .Hleděl dolů ,kde leželo bezvládné tělo jeho paničky.Blackie měl rozedřené sedlo  roztrhlou uzdečku,jinak byl v pořádku ,ale v šoku.Uzdečka mu spadla a sedlo si strhl.Teď jen stál a nevěděl co si počít.Doběhl za ní dolů zkontrolovat jestli ještě žije.Jemně do ní šťouchl čumákem a nic se nedělo.Musím pro pomoc ,pomyslel si a rozběhl se pryč.
Snažil se najít cestu ven z lesa,ale byl úplně dezorientovaný.
Blacie:Co jsem to udělal?Já blb ,co se to se mnou stalo.Vsadím se ,že jestli tohle přežijeme ,nechají mě za to vykastrovat.
Musel si pospíšit.Nevěděl jestli je ještě naživu a chtěl jí pomoct.
"Nikde nic ,co si počnu!"?bědoval Blackie a jen marně kroužil v lese.V tom v dálce zaslechl lidské hlasy a vydal se tím směrem.
Ocitl se na rozlehlé  louce ,ale nikde nikdo.
Musím někoho najít ,mumlal si Blackie a vychutnával si pohled z malé vyvíšeniny.
Když vtom před sebou uviděl postavu.Byl to nějaký dvojnožec a v ruce držel podivný provaz.Blackie se zaradoval a začal na něho řehtat ,aby šel za ním.Ale postava mu nerozuměla ,jenom se pomalu přibližovala.
Blacike máchal hlavou směrem k lesu kde ležela Taylor.Hrabal kopytem ,vzpínal se a chtěl aby šel za ním.Ale on nerozuměl ,jen se pořád přibližoval,soustředěně ho pozoroval a konejšivě na něho  mluvil.
Blackiemu začala docházet trpělivost a tesně než byl před ním se vzepjal  ,aby ho konečně poslechl.Muž se zarazil a začal ho zase  konejšit.
Blackie se trochu uklidnil ,ale pořád na něho prosebně ržál.Co pak jsou ti dvojnožci tak blbí?přemýšlel,když muž začal kroužit lasem a hodil ho na Blackieho ,které mu dopadlokolem krku.
Blackie začal šílet z toho neznámého provazu ,který mu dopadl kolem krku a snažil se ho sundat.Ale čím víc se vzpínal ,tím víc se utahovalo,ale on pořád nepřestával.
Když ho měl pevně obmotaný ,muž ho začal tiše uklidňovat a konejšit ho .Blackie to nakonec vzdal a zvědavě očichal toho podivného muže.Tento pohladil po čele a opatrně zatáhl za provaz.Blackie nejdřív nechtěl,ale byl moc vysílený na to ,aby se pral a tak poslechl.Jak šli naposledy se ohlédl k lesu ....k Taylor ,k jeho milované paničce ,kterou svou roztržitostí málem zabil.
Došli k nějaké podivné ohradě,kde byl další kůň ,celý bílý.Tam zastavili a muž koni nasadil provazovou ohlávku.
"Doufám ,že jsi měl hezký život ".a s těmi slovy ho pustil do ohrady.Byl v ní další hřebec a zvědavě ho z dálky pozoroval.Byl mladý a statný,jenže z jeho pohledu šlo vidět i utrpení a oči měl jen se špetkou jiskry.Nejdřív se sledoval ,až ksobě udělali pár kroků.
Zvědavě na sebe koukali .Až Blackie prolomil nervozně ticho.
Blackie:A-ahoj já jsem Blackie......kdo jsi ty a kde to jsme ?
Kůň se na něho dál díval až odpověděl.
"Já jsem Warming .Jsem tady už dost dlouho."
Blackie:A jak si se sem dostal?
Warming:Můj pán mě sem prodal.Neběhal jsem dost dobře,tak jsem mu  byl k ničemu.
Blackie :Já byl na vyjížďce se svou paní a nechtě jsem ji shodil ze srázu .Utekl jsem a ten neznámý muž mě chytil a dovedl sem.
Warming:Tak to si neměl moc štěstí.a tvůj pán žije?
Blackie:To nevím ,nehýbal se .
Warming:Doufej ,že ano . A že tě najde.
Blackie:To doufám ,měl jsem jí moc rád.Warming pokýval hlavou.Pak si povídali  dál a docela se spřátelili.5ekli si o svém dětství ,povídali si o klisnách nebo se jen tak bavili a Warming pomalu dostával dobrou náladu a vracela se mu jirskra do očí.
Blackie:Warmingu?Něco jsi mi pořád neřekl .
Warming:A co?
Blackie:Kde to jsme?že by ?
Warming si povzdechl .
Warming:Tady koně přečkávají a ten  muž je ............
Blacike:A ten muž je .......?
Warming:Obchodník s koňským masem.
V Blackiem  hrklo.
Blacike :Neboj kámo,my se odsud dostaneme,to slibuju!
 
 
 
 
 
 
 

                                                                 Konec 2.dílu