Viva la Sun!

22.05.2014 17:04

Na ranchi .kde se nic moc nedl a koně se jen pásli na pastvině,vysvitlo slunce a celý ranch se probudil!Dneska bylo dokonce něco přes dvacet stupňů a zítrá má být až přes třicet!Tohle je to co jsme potřebovali.Konečně můžeme jít fotit ,což budeme dělat asi v sobotu a navíc mě zase chytlo craftění!Dlouho jsem nic nového nedělala a vžycky když jsem se podívala na moji starou a oprýskanou stáj,zabolelo mě u srdce.Teď jen čekám až taťka doveze krabice a pustím se do toho!Taky jsem opravila věci a to i kočár,který byl značně požkozený.Stáj bude z kartonu ,malá jen pro tři boxy.A navíc dneska zkusím vyrobit anglické sedlo!Držte mi palce,fotky tu pak dám:)A taky dodělám různé věci na webu,jako profily koní,fotky,nebo prodeje a areál ranche,protože už to celkem dlouho zeje prázdnotou:)No ale nic neslibuju....!:)Tak se mějte ,já se jdu koukat na outlast od Goga ,sledujete ho někdo?Tenhle koník mi vyrazil dech!.):)