Veselý Halloween ,Gentleman a sbohem Espero.....

31.10.2014 16:56

Možná jste si všimli vy co jste sem zavítali ,že mám nový dess.Webnode má totiž jednu nevýhodu- je tu omezené množství fotek.A já už ten počet měla skoro plný.Tak jsem myslela ,že bych webnode obelhala tím způsobem ,že fotky okopíruju ,smažu a dám sem kopie.Tak jsem si stím asi hodinu hrála a hodně toho vyměnila.Volného místa jsem sice potom moc neměla ,ale lepší než předtím.Jenže ,když jsem sem potom přišla šimla jsem si něčeho hrozného- fotky byly pryč!Tak jsem se nakrkla ,že jsem si začala dělat nový web přes blog.Jenže touha mě za chvíli  přešla a já se vrátila na webnode ,kde jsem rovnou odstranila fotopříběhy -co by to byly fotopříběhy bez fotek?Pár fotek se mi podařilo zachránit ,ale zbytek musím doplnit a nevím jak dlouho ustojím ten nátlak minima volného místa. Pár řešení bych měla a jedním z nich je rajče.To si zakládat budu ,ale jestli zůstanu tady toť otázka!Zatím jsem se tady rozhodla počkat a alespoň jsem to oživila novým dessem.Našla jsem jednu šablonu ,kde se do pozadí můžou dát fotky ,ale tam se špatně vkládají články.Tak sem zatím zde ! A jak se vám nový vzhled líbí? :) Ale přejděme dál - včera od nás odjel náš drahý Espero ! Bude se nám stýskat ,ale přejeme mu hodně štěstí v novém domově ! ;) A taky jste nejspíše zaregistrovali ,že dnes je hallowen! Bubububu! :D Je to skvělá příležitost jak si zpříjemnit sbírání a vyřádit se v tvorbě strašidelných kostýmů :D Já ale moc času na výzdobu neměla ,protože jsem dneska po škole šla venčit s kámoškama psy z útulku.Tak jsem udělala jen minum ozdob ,tedy svíčku doprostřed jízdárny ,kde se bude pořádat večerní vystoupení ,občerstvení bude zajištěno a potom si s koníkama budem pouštět  horory a mini strašidelné filmíky od honeyhearts :)A naši miláčci se rovněž podrobí strašidelné vyjíždce v temné noci na zahradě! :D Tak už se těšíme :) Zítra asi budu pokračovat a možná udělám nějaké kostýmy a hlavně budu muset připravit ranch na zimu ,abych potom měla klid.Ovšem jestli to budu stíhat ,protože půjdu nejspíš zase na koně :3

No ,ale teď to s čím jsem se vám chtěla pochlubit :3 V minulém článku jsem psala o mém prvním etched CMku (aspoň doufám :D ),které jsem dělala na milovaném Gentlemanovi a teď už je dodělané! Včera mi to zabralo zase nějakou tu hodinku ,ale když se na něho kouknu mám mnohem lepší pocit ,než když jsem se koukala na toho poničeného a poškrábaného koníka . Jak se vám líbí ? Jak vypadal předtím můžete najít ,když se podíváte do jeho profilu ,má tam ještě starou fotku (musím jí co nejdřív změnit).Takže musím dodělat svoje slíbené plány do konce týdne ! :D Tak ahojky a strašidelný halloween ...muhehehehe :D

a zdruhé strany .....