Velké slevy...tak hurá do obchodu!

04.06.2014 21:43

Ahoj !Omlouvám se za tu menší pauzu.Nějak nebyl čas ani nálada...no teď k těm důležitým věcem!:)Přestavovali jsme naši hlavní stáj ,která byla stará a oprýskaná .Nejdřív jsem chtěla postavit úplně novou a tuhle vyhodit,pak mi ale padly do oka dřevěné tapety ne zeď.Myslela jsem si jak nejsem geniální!Jednoduše to tím přelepím,vyčistím a znovu sestavím  a bude to vypadat jako nová dřevěná stáj.Taky jsem to udělala.Stáj jsem celou rozložila a po důkladném vyčištění(což bylo potřeba)jsem ji dala zpátky do kupy a nalepila dřevné tapyty.Jenže ty byly levné od "´tamíků" a taky celkem tmavé.Takže moc nedržely(ani s jiným lepidlem)a stáj vypadala nepřiroozeně a ještě hůř než předtím.Byla jsem zoufalá a unavená a šla jsem radši spát.Další den jsem vnitřní tapety strhala a místo toho jsem to přelepila bílou a vnější zeď jsem spravila a by tapety tolik nepadaly.A musím říct že to nevypadá špatně!Zadní stěna je sice trochu odřená a trochu padá,jinak zbytek je celkem v pohodě a nové bílé vymalování stáj celou ozářilo!Když jsem ještě přidala nové světlejší piliny s vůní levandule,mají to tam jako v ráji!Určitě musím vyrobit ještě jednu stáj ,ale to až zaplním tyhle dvě!Ale hodně jsme odbočili od hlavního tématu.Na breyerhorses.eu jsou velké slevy až 50 %!,které trvají do konce týdne!!!!Na některých nic ,na jiných 25% nebo 50%.Podle mě je to super příležitost!Já si nejspíš nic kupovat nebudu,i když uvažuju o jedné jezdkyni,která ovšem není se slevou.Nemyslete si ,že jim tu dělám nějakou reklamu ,nebo dokonce za peníze!já mám tenhle eshop ráda a navíc je teď jediný přes který můžu objednávat.Kdyby ho zrušili ,jsem v háji:/Víc peněz ,ale znamená víc modelů!!!Já momentálně šetřím na Gypsíka.Je to nový kůň pro rok 2013 a je úplně nádherný!Uvědomila jsem si ,že všichni koně které zatím mám,nebo na které si šetřím jsou strakatí:D(kromě Warminga).No ...tak se mějte,nebudu vás už otravovat:)A snad si něco vyberete.)Ahoj!