Vánoce nám klepou na dveře!

25.11.2014 19:45

Myslím ,že je vlastně docela zbytečné se omlouvat....asi to známe všichni . Učitelé ,škola ,koně ,povinosti ...prostě moc času nazbyt není :/ Upřímně já se nikdy do školy moc neučila :D Ale teď mi z jednoho předmětu vychází dvojka ,tak že se šprtám na 120 % !! K tomu mám hodně kroužků , vyrábím věci do stáje ,chodím s kámoškama ven ,připravuju se na vánoce... no jednoduše myslím ,že to chápete :D Ale nebojte se ! Rozhodně nekončím !Právě teď jsem se rozhodla využít té příležitosti ,že bráchové nebudou prudit a tak jsem se sem zase vrhla něco sešrotovat! Nedávno jsem zašla do sekáče s jasným úmyslem a vydařil se ! Našla jsem tam pěkný kožený kabátek za 50 Kč ,tak jsem ho brala, roztříhala a doma už mám nové sedlo ! Jen dodělat podbřišník a je hotovo. Fotky sem potom dám !Jak jsem psala je pěkný shon ,nic nestíhám ,ale i tak jsem si našla čas na vyrábění . Jako vždy mám ráda pořádek a řád ,tak si píšu seznamy všech věcí co si musím udělat ,včetně dárků na Vánoce pro jednotlivé lidi . Bohužel nakonec nevím ,jestli budu rančerkám dárky posílat ...no uvidím :/ No jednoduše, Vánoce mají být svátky klidu a míru . Ale co je to za klid ,když musím lítat po obchodech ,shánět dárky a všechno tohleto ?! Proto si všechno raději dělám teď :) Kupuju dárky ,zkouším se z předmětů ve škole abych měla klid,vyrábím koníkům věci na zimu ,chystám se na nováčky a připravuji výzdobu . A potom si v klidu užívám advent a peču cukroví s babičkou! A to je důvod ,proč nestíhám ,tak tady máte vysvětlení :) Ale pokusím se psát co nejvíc ;) Takže první k výzdobě! Chtěla jsem si to v pokojíku trochu zútulnit ,tak jsem si tam pořádně uklidila ,vyházela šuplíky a dozdobila :D Na provázek jsem si ze stropu pověsila takovou krásnou třpytivou hvězdu a koupila krásný velký stromeček ,který ideálně pasuje k tradíkům! Navíc jsem dneska jela na rovnátka ( buhuhúú) a cestou jsme si s mamkou udělaly v městě takový výlet ,vlastně jakoby ještě dárek k svátku . Dokoupila jsem další potřebné věci a ozdoby ,hlavně mini řetěz na stromek a vyprosila velký řetěz od mámy :D Takže v pokoji už to vypadá docela " vánočně " ,koníci jsou připravení ,každý má ohlávku a deku a set ,takže jeden bod splněn ! Dneska jsme si s mamkou rovněž vyrazily do Pegase a já si odtamtud odnesla svůj vysněný dárek na vánoce ( ne kůň to fakt nebyl :P) -jezdeckou helmu !!! A koupila jsem tam rovnou nějaké dárky pro Magdu a koníky na vánoce :D Já se tak těším !!!! A ještě jedna dobrá zpráva ! Nakonec můžu mít Sunny i Gypsíka a ještě jezdce ! Tramtadadáá !!! Už teď počítám minuty :3 Já vím jsem jak malý děcko ,ale i když je na Vánocích hlavní atmosféra a láska ,není přece na škodu od rodičů vyprosit nějaký ten model ne ? :D Taky že to bude můj jediný dárek k Vánocům. Chcete vědět jak to dopadlo s tou soutěží a jakou fotku jsem tam nakonec poslala ? Na to si počkejte v příštím článků ,mám tam ještě jedno překvapení ! ;) Tak se zatím mějte a přeju vám ať najdete pod stromečkem přesně to co jste chtěli ! Loučím se s vámi po tomhle krátkém článku a dávám si tímto slavnostně předsevzetí být víc aktivní , fotit a stihnout všechny moje naplánované články !