Uklízecí mánie

10.05.2014 11:03

Omlouvám se ,že jsem tu tak dlouho nebyla,ale to se spraví ,nebojte!Chtěla jsem okusit i modell horse chalenge,takže zítra už bych mohla začít:)Jinak koníci si teď užívají na velkých pastvinách a občas jezdíme i na vyjížďky,jen tak na ohlávce.Zítra jdu zase fotit takže bych tu měla přidat nové fotky:)Mrzí mně ,že moc fotek ani věcí tu zatím není a to proto ,že teď nemám moc čas a ani výkoný foťák:/Strašně si přeju zrcadlovku!Třeba tu co má Frisullka.ale zpátky k tématu.Za dva dny totiž přijede nový kůń!!!!!Tak uklízíme  ,uklízíme a chystáme věci a nový box:)Co je to za koně je překvápko,možná sem dám i video z rozbalování.......No uvidím.)A jak se máte vy?U nás je teď úžasné počasí ,tak akorát na vyjížďky,ale bohužel teď přijeli příbuzní z Prahy a zítra je velká oslava ,tak je tu teď shon no....:/Aposlední otázka.Sleduje z vás někdo foxglory nebo CinnamonMewMew?Jsou asi moje dvě nejoblíbenější breyer youtuberky.Od foxy se mi strašně "Vengeance Rain" a cinamon "INto the Soul".Nejenže mají úžasné efekty ,ale taky mě zaujal děj.Když jsem ,ale prohlížela české youtubery,zjistila jsem ,že u nás je to taky super!Sice nemáme tak dobré vybavení,ani tolik odběratelů ,ale na to že je nás zatím tak málo ,je to dost dobré!I já chci zkusit nnatáčet,ale zatím nevím no..........Už zase jsem se rozepsalaXDTak se mějte a hurá na vyjížďky!:)