Škola nám začala....To snad ne!

05.09.2014 20:28

Ano ,ano už je to bohužel tak .Po tom nechtěném probuzení v šest hodin ráno mě rodiče vytáhli jeřábem z postele a dotáhli do školy:DDDDNe že by mi škola nešla ,na vysvědčení mám vždy samé,ale škola mě prostě tak neuvěřitelně nebaví!Nejvíc mi vadí to ranní vstávání,ale z toho se počase snad oklepu:)Na druhou stranu jsem ráda ,že  začnu něco dělat,ale bude se mi prostě stýskat po těch beztarostných dnech:)Navíc se vrácím ze školy unavená a na breyery nemám čas ani náladu.Většinou je dám jenom na louku a večer třeba něco vyrobím.Ale nebojte se !Breyři mě pořád baví a mám v plánu celý areál rozšiřovat.Zkoumala jsem místečko v pokoji pro nový výběh a trochu jsem to tam popravila:)Na narozky bych měla dostat jako plus tavící pistoli ,takže stáje a podobné věci se budou dělat mnohem rychleji!Taky dárky na narozky jsou vymyšlené  .Co to bude nepovím ,nechte se překvapit:)Ale objednávka to bude velká,protože si přes ni bude objednávat dárky na svátek moje kámoška,já ji tam taky budu objednávat dárek na svátek a ještě ona mě dárek na narozky.K tomu všemu ještě dárek od mamky.A to všechno v jedné objednávce:DNedávno jsem psala ,že zvažuju koupi nového koně a že neprozadím co je to za koně.Už vám to říct můžu.Byl to O Learys Irish Diamond a prodávala ho jedna holka.Když jsem měla peněženku skoro plnou ,tak už ho neměla:(Ale appa psala na ranchi o rancherce co rozprodává svoji zbírku a v ní byl i Keltec!!Tak doufám ,že to vyjde protože jeho mold dlouho obdivuji:)Takže jak vydíte i přesto že jsem dlouho nic nenapsala ,rozhodně mě to nepřestalo bavit!Tak já i moji koníci vám přejeme mnoho zdaru a hlavně pevných nervů ve škole!:D