To si píšu sama pro sebe?

25.06.2014 17:56

Konec školního roku,volný čas a dobrá nálada mě přiměly zase napsat nějaký článekAle ta mě hned opustila ,jakmile jsem si všimla jedné věci - vysoká návštěvnost,ale minimum komentářů.To mě přimělo k zamyšlení kolik lidí se na moje stránky nechtěně dostane a kolik si je opravdu čte.Hodně lidí už neobíhá ,nebo dokonce končí se sběratelstvím:(A tohle mě strašně mrzí.Já si web založila hlavně proto ,že mě to baví a chtěla české sběratelství znovu oživit,ale vidím ,že je to nejspíš k ničemu:(Jestli to máte rádi tak jako já o,čas od času neuškodí zkontrolovat co je nového ,nebo pokecat s rancherkou(já se o to aspoň pokouším:)Navíc tomu věnuju svůj čas,a když člověku není opětaván ,zkazí mu to chu´t pokračovat:(......a ještě jedna nepěkná  zpráva......Už jsem se zmínila o svých milovaných haflingcích ,ke kterým chodím.V pondělí jsem tam přišla a všichni byli pěkně rozladění .Dozvěděla jsem se ,že jejich malá vnučka ,jim dala něco sníst a vypadá to ,že mají koliku!Nevím ,co bych si počla ,kdyby zemřeli....jsou to ti nejlepší koníci na světě!Znamenají pro mě hodně.........pokud někomu zemřel blízký kůň ,určitě to zná.Tak jsem se snima pomazlila a doufala ,že to není naposled:(Ale radši myslet optimisticky!Mám i dobré zprávy:)Jsou přece jenom prázdniny,takže si to chceme s koníkama náležitě užít!Navíc budeme brzo slavit výročí koupení mého prvního breyera Blackieho!Napadlo mě ,že to můžeme oslavit ,jako jeho narozeniny a také celé naší stáje!Kámoška mi poslala konečně fotky ,takže už jsou ve fotogalerii:)Plánujeme koupi nového koně(já vím že to píšu v každém článku,ale tohle už je definitivní).Začnu zase vyrábět ohlávky ve velkém ,když jsou ty prázdniny,takže by se co nejdřív měly objevit v prodejích(abych nasbírala nějaké penízky:) A co mě těší nejvíc.......konečně jsem v CABHB!!§To to trvaloXD Konečně jsem se posunula o krůček blíž ,k tomu aby to tady zase ožilo.Sběratelství breyer je můj malý klenot ,který si chci chránit  a bojovat za něj!A hlavně to nevzdat!Pokud je tu někdo ,kdo myslí jako já ,nebo se chce zapojit,napište do komentářů prosím!!!!Tak co ?Jdete do toho se mnou?........:)