Tak nevím a nevím....

24.09.2014 20:30

Myslím ,že je zbytečné se omlouvat za neaktivitu.Navíc jsem se teprve  před chvílí vrátila z aikida.No, to nechme stranou....Mám tu i  dobré zprávy!Asi před třemi dny mi můj úžasný "čokl"vylezl do pokoje a celé mi to tam poničil.Mezi zničenými věcmi byla i nová stáj ,která byla totálně na maděru!Byla jsem hodně zklamaná ,ale dneska mi mamka k narozkám koupila tavíci pistoli a kouzlení začalo!Opravila jsem všechno poničené a stáj udělala celou znovu od základů !Přidala jsem detaily a trochu čerstvých pilin,takže stáj je připravená k ustájení!Zatím v ní nikdo není ,ale plánujeme tam dát Blackieho,protože díky jeho ocasu se ve staré stáji krčí.A ta nová je víc na délku.Ale bude trvat dlouho ,než  se  nová stáj zaplní.U nás je totiž víc stájí.Takové dva velké boxy pro klisny s hříbaty,kde je Caprice a Sunny a ve druhém není zatím nikdo.Potom tříboxová stáj ,kde je Blackie a Warming .A ta nová tříboxová stáj ,která je zatím prázdná.Navíc jsem v mé malém pokoji ,plném ohrad pro koně a výběhy našla další místo pro dvojboxovou stáj:)Takže místa je ještě dost,problém je spíš zaplnit:DMožná dám foto na facebook.Poslední dobou jsem tam celkem často ,přidala jsem se do spousty skvělých stránek a dokonce jsem už i adminka.Takže na facebooku mě můžete vídat častěji;)No a jak jsem psala...ptřebuju doplnit.Poslední dobou zde nepřibyl žádný tradík a já pořád šetřila,ale když mám našetřeno ,nemůžu se rozhodnout:/Vždycky jsem si brala koně od TH,ale najednou mi tam přijdou všichni obyčejní a okoukaní a odsouvám je na později.Dalšího koně si pečlivě vybírám a procházím všechny možné inzeráty,otravuju majitele:D a vybírám šampiona do stáje.Zatím mám favorita Kelteca od jedné holky,ale nechce se mi ji zatím říkat ano,protože se bojím že ho koupím a pak najdu inzerát že někdo prodává Zenušku:/Takže tahle koupě bude velká investice!Už nechci nějakého okoukaného koníka,ale koně z té nejlepší krve ,který by byl v naší stáji šampionem!Třeba to bude skvělý drezurní hřebec,možná nadaná závodní klisna s potenciálem,nebo výstavní koníček vyhrávající všechny svody,nebo model jakéhokoliv plemene,ještě neobsednutý ,ale po skvělých rodičích:)Tak mi držte palce ,abych konečně objevila toho koně ,kterého tak marně hledám!:D

zdroj obrázku google