Tak jsem zpět!

12.08.2014 18:43

Jak už vyplývá z článků,vrátila jsem se z tábora.A proč?Abych odjela na další dovolenou!Už mi to trošku přerůsta přes hlavu.Jedu na druhou dovolenou a vrátila jsem se z druhého tábora.Ten sice nebyl o koních a spali jsme v tee-pee a naší raní povinností bylo sundávat z vlasů slimáky,ale jako každý rok jsem si to tam užila skvěle!Asi si říkáte ,proč jsem smutná ,že jedu na dovču,ale to proto,že v den kdy odjížďíme se u nás konají zuberské derby!!!!Na tohle se těším celý rok.Závody ve spřežení a tahu.Dřív bývaly i westernové soutěže,jako barrel racing,ale to bohužel vyprchalo.Jsem to ale smolař!No...raději se nalaďme optimismem:DSice venku furt prší a já nemůžu fotit ,tak i tak se máme dobře ,protože ve stáji je nezvyklá pohoda a všichni si vychutnávají poslední doušky prázdnin.Občas se jede na vyjížďku,občas se jezdí v jízdárně.....prostě pohoda!A jedna dobrá zpráva.Blíží se moje narozky(sice až za měsíc,ale já je v duchu slavím ještě půl rok předtím:)tak jsem se pustila do vybírání dárku.Nejlepší zábava to mohu potvrdit!Rodiče mi však nikdy nedovolí nic drahého,o tradíkovi si můžu nechat jen zdát,ale rozhodla jsem se pro minie whinies,protože mě poslední dobou neskutečně zaujali a co to bude zač neprozradím!:PTaky jsem si řekla ,že jsem si dlouhou nepořídila dalšího tradíka do stáje ,tak jsem hledala na netu a našla jsem svou třešničku na dortu na prodej!!!(co to je uvidíte)Moje peněženka na to má však jiný názor ,takže musím šetřit,šetřit.....:)Ale mám domluvené menší brigádky,jako prodávání na pouti,takže brzo se těšte:DA co živáci?Dlouho jsem tam nebyla a tak jsem tam včera přijela a víte co mě nepřekvapilo?Nový kůň!!!!Kdysi se jim tam narodilo hříbě,ale protože to byl hřebec ,museli ho dát pryč.Myslela jsem ,že ho prodali ,ale zpletla jsem se!Když sem čistila Gabču,slyšela jsem frkání,nakoukla do boxu a tam na mě mrká Grand Marco.Pamatuji si jak jsem ho čistila jako malé hříbátko.Teď se přede mnou zjevil jako dvouřoční hřebeček.Ten hříbečí vzhled mu naštěstí pořád zůtal:DNo to jsem se rozepsala!Tak užívejte prázdniny!:D