Stěhování ranche?

15.10.2014 18:56

Tak na začátek . Ahoj! Doufám ,že jsem vám chyběla :D Vy mě jo ,ale omlouvám se ,že jsem nepsala ,nebyl čas :/ Ale odpadlo mi aikido ,takže ho bude trochu víc ,ale žádné zázraky nečekejte! :)Pokud jste si všimli ,tak jsem šla fotit :) Je tam nový koník ,tak se mrkněte :) Dala jsem si slib ,že přidám nové profilky a aktualizuji ty staré ,protože jak víte ,odešel od nás jeden koník.....Kdybyste měli zájem ,pro větší přehlednost ,jsme zbudovali nový web ,kde je na prodej i Monster High ,tak se mrkněte! ;) https://prodeje-moster-high-a-ostatni.webnode.cz/schleich-/ A musím vás taky pochválit za vaši návštěvnost! Průměr 96 lidí deně! To je podle mě slušné :D Ale mohlo by být víc :D I když mě to přivádí k té horší zprávě a to ,že sem skoro vůbec nepíšete :/ Aktivní je jenom jeden člověk :/Ale nechci vám tady plakat! :)Radši udělám náber do SR ;) A teď ta hlavní zpráva ! Vždy když jsem přijdu ,tak na mě bliká nápis ,že mám málo volného místa na fotky :/ Docela mě to deprimuje a to jsem je sem moc nepřidávala ! :/ Nevím co s tím ,v první řadě asi přestanu dělat fotopříběhy a promažu staré fotky v novinkách ,jenže tam potom nepůjdou vidět :/ Něco vyzkouším ,ale nevím jak dlouho to vydržím :/V nejhorším případě ,jsem se rozhodla ,že přestěhuju ranch na blog.cz!Jde tam odběr novinek a komenty přímo pod článek ,takže myslím ,že to nebude tak těžké :) akorát ty fotopříběhy a všechno přenášet nebudu ,tak to nechám tady a zbuduju z toho pobočku ranche :) Tak uvidíme co nám osud přichystá! Zkusím být víc aktivní a vy taky! Dělám si srandu :D Tak hlavně hodně trpělivosti ve škole ;) :)