Souhrn Vánoc + Co nás čeká v roce 2016 ? + malé ohlédnutí :D

03.01.2016 09:34

Asi jsem senilní, nebo co. Ale tyhle Vánoce mi upřímně ani tak na dárkách nezáležely. Fakt, nejsem cvoklá :D Mnohem víc jsem začala vnímat to že jsme spolu, zase rodina. No budu upřímná, možná trochu víc to jídlo. Ale hlavní je, že pomalu začínám dozrávat do věku, kdy mě víc těší dárky dávat, než dostávat a vidět jejich radost z mých dárků. Vánoce to byly super jako každý rok. Měla jsem na starosti bramborový salát, tak nám potom vystačil ještě na týden. A cukroví jsme měli ( máme) 10 kilo, příští rok ani nemusíme péct :D A když zazvonil zvoneček, pod stromečkem na mě čekaly nové rajtky, knížka, kalendář, nová kabelka, kosmetika, oblečení ( které jsem si naštěstí vybrala sama), a samozřejmě modely :) Hlavně MW. Počítač dostal bratr, jeho chyba, měl si ho zaheslovat 3:) Moc jsme si to užili, akorát jsem  po Štědrém dni onemocněla a Vánoce v podstatě strávila v posteli :/ Co naplat.

               No a teď takové malé ohlédnutí za rokem 2015. V mém sběratelskmé světě jsem poprvé navštívila LS a hned dvě, získala zhruba 5 tradíků, spoustu sch, asi 20 MW, 1 PS , 2 SM, takže PPSVP :D Dostavěla areál pro schleichy atd....no bylo toho hodně, a byl to velice nabitý rok :) Stačí si jen popřát hodně štěstí do nového roku 2016, spoustu nových modelů ,. skvělých zážitků ....ať je lepší než rok 2015.

A předsevzetí ?

Dál aktivně psát na blogu a sbírat.

Stíhat obíhat ostatní SR a nabrat co nejvíc nových.

Udělat pořádné CMko.

Získat PS Standarta

Zůčastnit se LS, která je vzádelenější než 50 km :D

Získat Cooperfox model.

Dát do pořádku blog, dodělat profilky.

A naučit se skara už pořádně fotit a vyrábět ! :D

 

       Tak to bychom měli. Jsem zvědavá, jak se nový rok vyvede :) Byl to na mě trochu kratší článek, vyhovovaly by Vám víc takovéto ? No a Vám přeji také krásný nový rok, spoustu modelů a  super zážitků ! Snad se někdy na nějaké té LS potkáme :-)