Sedla pěkně od spoda!

25.05.2014 20:07

Tak jsem dodělala různé věci ,co jsem vám slibovala:)Nové fotky jsou ve fotogalerii ,a prodeje musím ještě dodělat.Taky dám něco nového na blog,tak se nezapomeňťe podívat!.)Sedlo dopadl celkem dobře,i když jsem udělala i lepší.No...jsem aspoň ráda že jsem naň ho sehnala látku,protože to dělám z kůže a tu většinou získávám roztříháváním mamčiných kabelek:)Ale jednou jsem se nezeptala a omylem jsem jí roztříhala starší kabelku do divadlaXDByla na mě pěkně naštvaná a to byl útrum ve vyrábění.Bohužel jsem tak i ztratila ručnost ,ale ta se zase rychle vrátí!Budu dělat něco jako "módní policii" pro breyer koně a prodávat kolekci nových trendy ohlávek!Tak se nezapomeňte těšit!!!!:)

Pár sedel ,to první je moje ,tak zkuste porovnat:)To první je moje.

Tohle sice není sedlo ,ani breyer ,ale i tak mě dostalo:)