Rajče ,aneb ticho před bouří.....

17.11.2014 15:50

Ahojky ! Tenhle článek bohužel kvůli jedné nehodě píšu podruhé ak omluvte ,že bude trošku kratší.....No jsou prázdniny a koníci trénují na jízdárně ,nebo je pouštíme na velké louky ! Taky hodně vyrábíme a kreslíme ,zkrátka dobře snažíme se užít co nejvíc prázdniny a připravujeme se na vánoce . Každý kůň už má deku a vše co potřebuje na zimu ,tak vyrábíme pro nováčky :) A kdo to bude ? To se neví :D Uvidíme ,ale víte kdo by to mohl být....Bohužel zítra je škola a nás čeká kupa písemek a všeho...BRR ! Raději na to ani nemyslet! Tak spíš dělám věci s modely ,tam se vždy odreaguji. A důležitá zpráva - už máme rajče! A jeden večer jsem šla fotit setíky . (ty co jsem vyráběla) . Příště nafotím kolekci ohlávek a ostatí sedla a uzdečky atd....a taky celý areál :) Fotky jsou opravdu příšerné a všechno na nich jsem vyráběla já :DTady je adresa - https://betty09.rajce.idnes.cz/ Tak se mrkněe ,adresa je potom i v úvodu ;) No ale dneska jsem šla fotit zase! A proč? Protože Myfroggystufff -(jedna nápaditá paní ,která dělá videa ohledně tvoření věcí pro hračky atd...) Je opravdu geniální ,koukněte se na její videa! Prostě pořádá soutěž o tom ,že máme vzít jakoukoliv hračku a vyfotit ji s něčím ,co jsme vyrobili :) (Aspoň tak jsem to pochopila) Sice jsou ceny panenky ,ale Ever After High ,které jsou docela slušné a mě na cenně nezáleží ,chtěla jsem to přeci jenom zkusit! Přesné pravidla si najděte tady -https://www.youtube.com/watch?v=sKkxv54beik&list=LLXwh95Hyq0HTPpfWKlQadKg&index=3 a omrkněte její channell ;) Mám nějaké fotky ,ale udělala jsem je s breyery ,protože jinčí hračky a výrobky k nim moc nemám :D A navíc ona breyery sbírá a byla i na breyerfestu ,tak myslím ,že to půjde .Ale nevím .....mám fotku ze stáje ,kde jsem chtěla ukázat svoje výrobky ,ale ta se mi nelíbí..........jenže zase je to o vyrábění :/ A pak mám fotečku ,kde je Taylor na Gentlemanovi s mým nejhezčím dělaným setíkem.Poraďte prosím! Jinak hodně štěstí ve škole a s modely! :)

Tahle ,nebo tahle ?