Prostě koniny a blbiny.......

20.07.2014 19:56

Tak jsem zpátky!Ale moc dlouho tu nepobudu ,protože zítra se zase jede na dovolenou k vodě:DAle tábor se vyvedl.Sice jsme jezdili hlavně na lonži,což mě štvalo ,ale naučila jsem se i něco nového,všechno si zopakovala a třeba se zdokonalila ve vysedávání ,sedu a kydání boxů:DBylo nás jen sedm a k tomu skvělá parta!Moc jsme si to užili a   když jsme nejezdili ,tak jsme byli v bazénu ,nebo se mazlili s koťátkama:)V závěrečné souteži jízdě zručnosti ,jsem byla druhá,což není tak hrozné ,ale přede mnou byla asi devítiletá holkaXDZkoušela jsem třeba dojit kozu,nebo řídit maratonku(něco jako bryčka,akorát závodní)což bylo super!Jediné co mě zklamalo bylo,že když jsem přišla domů,celá stáj byla rozbombardovaná:/Vydržela jenom rozestavěná stáj(kdo by to řekl?):)Koníci se zase protáhli a my už se těšíme na další dobrodružství!Byli jste někdo na koňském táboře?Napište a užívejte léto!(a ať vás koníci poslouchají):D