Převeselé prázdniny

10.07.2014 16:45

Co je to nejhorší co se vám o prázdninách může stát?Být nemocný.A právě to se stalo mě!Nejdřív jsem měla rýmu ,kašel a bolesti v krku.Pak to přestalo a zničehonic jsem měla čtyřicítky horečky.Tak se omlouvám ,že jsem nemohla nafotit nové fotky a ani udělat další část fotopříběhu.ale věřte ,že až budu zdravá a budu mít čas ,tak se do toho pustím.Nejhorší je ,že jakmile jsem byla nemocná ,provokativně svítilo sluníčko,a když jsem konečně zdravá tak prší!:)Ale za tři dny jedu na koňský a už se moc těším!Začala jsem se balit týden předem ,protože jsem se nemohla dočkat:)Nejdřív to vypadalo ,že tam asi nepojedu,ale naštěstí jsem se uzdravila.Jen mě mrzí ,že venku prší a já nemůžu fotit:/Ale prázdniny si jinak užívám a koníci taky.Když je škaredě ,tak se jen pasou na louce ,nebo odpočívají v boxu a když hezky tak se chodí na vyjížďky,trénuje se ,nebo se jezdí na menší soutěže.Dneska Taylor s Georgem postavila pro Blackieho cvičný parkur S ,jenom  na zkoušku a nečekali ,že by to Blackiemu nějak šlo.Ale on ho hravě zdolal a ještě museli zvyšovat:DJá si zase často kreslím ,nebo vyrábím z korálků ,když se nudím.Kéž by prázdniny nikdy neskončily.........tak se mějte !A trochu jsem zase změnila web,jak jste si asi všimli :)Tak hezké prázdniny a ať vás koníci poslouchají!.:D