Prázdniny jsou za dveřmi!Máme se bát?

15.06.2014 20:41

Moc se omlouvám ,že jsem dlouhou dobu nenapsala žádný článek.To víte.....škola,učení a hlavně moje lenost:)Tak jsem si řekla ,že napíšu zase takové shrnutí.Slepice už odrostly a tak jsme je dali do výběhu.Už si celkem zvykly a vypadá to ,ž se jim tam líbí.Ve stáji jsme přestavěli kruháč,tak ho teď koně mají větší a stáj bude brzo hotová.Dneska jsem byla zase u koníků!Jezdím na nádherné haflingce Jine.Má jí jedna rodina ,plus s dalšíma koníkama,kde jim pomáhám a pracuju a za to si můžu zajezdit.Jsou strašně milí a zbožńuju to tam:)Moje kamarádka si nakonec(po dlouhém rozmýšlení)koupila svého prvního breyera Beara!Byla jsem u ní na návštěvě se Warmingem a Sunnym,tak jsme šli fotit.Nápady se z nás jen hrnuly!Používaly jsme i monsterky:)Fotky ještě bohužel nemám ,dám je sem až mi je pošle.A jak se vůbec mají koníci?Jezdci svědomitě plní svůj denní kruh čištěním a tréninky.Jenom chudinka Caprice je trochu nachcípaná ,ale už je jí líp.Léto je bezva!Jsou prázdniny,spoustu volného času ,krásné počasí na focení,plavení ....a hlavně žádná škola!Ale má to i háček.Když hodně svítí slunce a  nedáte si pozor ,může to s koníkem dopadnout špatně.Začne zteplávat a budou se mu ohýbat končetiny.Breyer koně jsou citliví a musíte si dát pozor i na vodu,aby se do něho nedostala ,nebo mu neucpala "dýchací dírky".To by dopadlo hodně špatně......ale rači k příjemným věcem!Těšíte se na dovolenou ?Jedete na nějaký tabor s koňma?Já jo!A oprázdninách tu asi moc nebudu tak se nedivte.Strašně mě te´d chytlo vyrábění ohlávek,tak,že už je nejspíš(v nejbliší době)dám do prodejů.A poslední věc.Strašně jsem se zamilovala do pony gals!Já vím ,že jsou tak trochu dětinští ,ale jsou neuvěřielně roztomilí!Nejspíš využiju slev v obchodě:)Tak se mějte hezky a pěkné léto s koníkama!:)