Povánoční bláboly !

10.01.2015 19:58

Ahoooooooooj! Musím říct ,že jste mi chyběli :* Bohužel ,díky bráchovi byl počítač mimo provoz ,díky škole jsem neměla skoro čas ,protože se ze mě stal "bojovník za jedničky" a díky mojí lenosti ,jsem ani ve volném čase nedokázala sepsat článek :D No ,tak jsem tu teď ! Docela mě štve ,že vždycky ,když přijdu ,napíšu nějakou nesmyslnou slátaninu :D Chci začít psát konečně články na jedno téma ,uff...uvidím jak se mi to podaří :D Prosím nemyslete si o mně ,že jsem se šprt,ale jsem na gymplu a ještě nikdy jsem neměla horší známku ,než jedničku ! Merde ! A bohužel ,tenhle rok se to nejspíš poruší ,pokud z velké písemky z AJ dostanu 1- a horší známku,nebo z tělocviku dostanu špatnou znáku z kladiny,protože už teď ji tam mám dost nahnutou :/ Dvakrát Merde !Prosím  nemyslete si ,že se celý den válím na gauči,já celkem sportuju ,hlavně běh a doma  mám  pár  medailí a pohárů ,ale prostě učitelka si na mě zasedla a třeba na takové hrazdě mi to strašně přísně známkuje a já mám buď strach ,nebo mi to klouže :/ Třeba dneska to byl celkem sportovní a pěvecký výkon ,protože jsem šla na třikrálovou sbírku . Ráno jsem stávala v 7 ,takže jsem se nesthila nasnídat a chodila jsem 5 hodin v kuse pěšky ,bez jídla (pokud nepočítáte bonbon od jedné paní )s 3kg taškou, musela jsem přitom navalená zpívat ,takže výsledek vyřvané hlasivky a navíc nám pršelo a sníh se proměnil v klouzavou břečku . Ale nebudu si stěžovat,vydělala jsem si 400 Kč a plný pytel sladkostí ! :3 :D Teď hodně šetřím na nové modely ,aby mi je u TH nevykoupili a taky na tu objednávku z Německa :)Co se týče schleich ,tak na ranchi nezbyl kámen na kameni a nakonec jsem se rozhodla je prodat všechny ,takže jsou teď všichni zamluvení ! Kromě jednoho poníka ,ale toho si nejspíš nechám ,nebo ho dám k dobrému majiteli :3 Odesílala jsem 4 balíky a jeden byl i pro Šíšu ,tak doufám ,že brzy dorazí ! :) No ,když už jsme u těch modelů...psala jsem sem , o mé touze mít koně ,kterého nemá nikdo jiný ,o resculptingu ,prostě o tom uřezávat koním hlavy :D Tak jsem se do toho pustila ! Ne.....žádnému koni jsem hlavu neuřezala ,do toho jsem se ještě nepustila ,nebojte se :D Ale mám jednoho miníka ,který byl vždycky tak trochu navíc a než ho prodat ,tak proč ho takhle nezviditelnit a dát mu novou šanci ? Tak jsem se rozhodla mu udělat ocas ! On měl totiž dřív takový bobek a já mu z Prema zkusila na zkoušku udělat zahnutý ocásek. Dopadlo to celkem dobře ,i když jsem to musela sundat ,protože Premo bohužel neschne na vzduchu. No a ,když jsem ho tak pozorovala s tím ocáskem ,tak jsem si všimla ,jeho neobyčejné pozy. Má totiž podstavec a takovou zvláštní vlající hřívu a v tom mě to trklo ! Vždyť vypadá trochu jako pegas ,který se právě odráží od země ! Tak jsem zkusila z Prema udělat křídla . Na MW to byla dost patlačka a jsem ráda ,že jsem se nenechala odradit prvními neúspěchy. Dopadlo to zajímavě ,tak jsem je dala zvlášť zapéct a obarvila jsem je na bílo. Výsledek nic moc ,ale tenhle nápad v ČR ( aspoň pokud vím ,doufám ) ještě nebyl a já chtěla být originální ! Koupila jsem modurit ,který usychá na vzduchu ,tak se konečně můžu pustit do ocásku ! Jestli se mi povede ,nejspíš ho dám k  Mazel na CMko a  pravděpodobně  rovnou i  ty křídla ,které potom ke koníkovi přilepím . Tak mi držte palce ! Fotky přidám ,žádný starch :DJsem zvědavá jak to dopadne . Mám teď vážně hodně práce a osobních problémů ,ale pokusím se být aktivnější ,když nám jde konečně počítač :) Další článek bude- Za hranicí reality . Nápad mi vnukla Leník ,snad ji nebude vadit ,když to napíšu taky ,aby články tady nebyly tak nudné a jednotvárné. I s "živákama" Vám sem musím napsat novinky ! Tak se zatím mějte ! :) P.S. Tohle je ten MW :3