Podzimní novinky!

10.11.2014 18:28

Mrzí mně ,že jsem tady tak dlouho nezavítala ,ale času vážně nebylo nazbyt! Taťka bude tuhle sobotu slavit padesátku a přijede snad celá rodina (cca.50 lidí) a někteří tu budou i spát .Takže doma je vážně shon a k tomu ještě škola.A přitom pečení cukroví a dortu a obstarávání hostů se nějak zapomnělo na můj svátek ,ale mně to nevadí :) Alespoň kamarádka si na mně vzpomněla .A jak jste si mohli všimnout ,vánoce jsou za dveřmi a  já se právě vrátila z nákupů! Nakoupila jsem nějaké ozdoby do stáje  a věci na vyrábění.Právě mám dodělanou novou deku pro Wajdu a rozdělanou provazovku pro nového koně - a kdo to bude ? To si počkejte! Vlastně to není až tak jisté :)A kromě toho jsem si koupila nové bezva kozačky a věci na sebe :3 

Já vím ,že vánoce by měly být svátek míru ,pohody a klidu.Ale jak má být člověk v klidu ,když musí létat po obchodech a shánět dárky :D Proto si to všechno připravuji dřív ,abych stíhaka :) Na koníky jsem moc neměla čas ,spíš se jen pásli na louce.A lady Moriah bude nejspíš brzo rodit! Už ji moc nezatěžujeme a těšíme se na vánoční přírůstek :) 

Určitě jste také na FB ,kde je plno skvělých skupin a možnost se seznámit s ostatními sběratelkami atd.....Myslím ,že nám vzniká skvělá komunita ,ale o tom příště ;) Začala jsem si psát s Mazlem a jak jsem se dozvěděla ,tak bydlí kousek ode mně! Akorát její 20 a mně 13 XD Ale prozradila mi ,že bude možná zase MLS! !!!! To bych konečně mohla na nějakou LS jít!! :3 Doufám ,že bude tam bych mohla dorazit i pěšky :D A taky mě a moji kámošku -sběratelku pozvala k sobě domů .Možná si u ní nějaký modýlek koupím :3 

Taky už doma sedíte a přemýšlíte nad dárkami ? Já chci jezdeckou přilbu ,tu mám slíbenou a samozřejmě nějakého breyera! Budu mít jezdkyni a teď se rozhoduju mezi Gypsíkem a Sunny . Předtím u mně vedla Sunny ,teď zase Gypsík . Já jsem nerozhodný člověk :D Ale asi budu mít Gypsíka a když překecám rodiče ,tak i Sunny :3 Ale to se uvidí :) No nic ,tak já jdu konečně zakládat to rajče,přidat prodeje schleichů na facebook a připravovat se na vánoce a do školy! Až udělám rajče ,dám se odkaz a pošlu i fotky ;) Mám teď moc práce a spoustu námětů na články ,jenže nestíhám ,tak se aspoň  pokusím ;) Brzo přidám další díl Grand Marca ,tak se těšte ;)

Bude to on?                                                                                          Nebo ona?