Pečeme s Mini Whinies!

15.09.2014 20:01

Jéééé !!!Na ranchi dnes bylo pěkně rušno!Z roztomilého růžového batůžku sem docváli čtaři krásní minie whinies s příslušenstvím!Ano správně dostala jsem Austrian riding school mini whinies z TH ,kde jak jsem zjistila byla poslední na řadě.Když jsem je poprvé uviděla rozplývala jsem se nad nimi snad půl hodiny.Ona fotka hodně klame.Myslela jsem ,že budou větší a budou takoví neohrabaní a celí bílí.Ale místo toho jsou neuvěřitelné malincí,propracovaní,detailní a dva jsou šedí a je mezi nimi jedna bílá klisnička s červeně prokvetlým zbarvením která je nadíru rozkošná!I jezdci byli menší než jsem čekala ,ale to jim na kráse rozhodně neubírá !Všechno příslušenství i stáje jsou úžasné a asi nejsladší je malé černé hříbátko ,které mě prostě dostalo!:3Čekání na ně bylo k nevydržení,protože jsem nešla do školy ,ale k doktorovi ,který mě nakonec neočkoval:)UUUF!:DAle místo toho mě bude očkovat příště!AAAAA......XDNo když jsem čekala než přijde pošta, dělala jsem všechno možné a měla jsem v plánu dělat sušenky.Jenže v tom zazvonilo a já vyskočila a běžela rozbalovat:DPotom jsem pekla sušenky společně s novýma koníkama a bylo to super!Kromě nich jsem dostala ještě krásnou deku na traditionaly ,která neší Caprice skvěle sedne!V TH byli tak hodní ,že mi ještě přibalili malý katalog a tašku s logem breyer a protože jich mám dost,tak jsem rozhodal dát tašku kámošce,která přeze mně dělala objednávku aby nemusela zbytečně platit poštovné:DAle ještě musím promyslet jména pro koníky,uvidím zatím mám jen jedno,chtla bych pro ně nějaké honosné jména,protože jsou to přece jenom lipicáni z té nejlepší krve:Da já jdu na koně ,když tak mi napište svoje návrhy.Tady je můj dárek:DOmlouvám se nestihla jsem pořídit vlastní fotku ,ale mám v plánu to změnit:3