Nezdar za nezmarem...

27.12.2014 20:54

Jak už jsem psala o tom jak jsem se dostala zadarmo k sadě na CM ,tak mi přišlo jako svatá povinost vás obezřejmit jak to dopadlo ! Nuže napadlo trochu sněhu a já se vydala s Gypsíkem , klisnou a hříbětem a foťákem na malou zimní vycházku .Našla jsem si pohodlné zasněžené místo a začala fotit . Tak doufám ,že z těch mých rozmazaných fotek něco poznáte :D Taky je přidám rovnou do profilků. Musím ještě napsat další příběh do DR ( deníčku ranche) ,něco málo nafotit a dodělat konečně ty výrobky .Taky musím udělat uzdečku pro Granda a nové sedlo :) A ještě ty úkoly do školy ,no pff..:D Tak mě omluvte ,když nebudu moc psát . Chci si užít prázdniny a atmosféru a navíc teď máme každou chcíli návštěvu :) Tak tady jsou fotečky . Bylo to první CM co jsem dělala akrylkama ,jinak jsem předtím dělala jenom lehký etched na Gentlemana a domalovala jedné klisně pár odznaků barvičkama "kdovíodkud" :D Slabší povahy ať si raději přichystají sáčky na zvracení :P :D Tak se zatím mějte famfárově ! ;) :)A užívejte atmosféru co se dá :) Víc fotek najdete ve fotogalerii ;) :))