Nechť rozezní se famfáry!

02.10.2014 17:52

Ahooooooj!!!!! :DMám pro vás skvělou zprávu!Víte jak jsem minule psala o tom ,že se sháním po tradíkovi a že mou vysněnou je Zenyatta,kterou ale stejně nejspíš neseženu?No?Už vám to dochází?....Ne?Tak já vám dám ještě minutu! :D......Jestli vám to ještě nedošlo,měli byste si jít vyšetřit mozkové závity XDDělám si srandu:DAle to důležité:3........Nedávno jsem si psala s jednou holkou na facebooku a ona se sháněla po Moon Gaminovi.Já ji poradila o holce co ho prodává a ona mi řekla ,že už ho našla levněji ,ale stejně mi děkuje:DPak mi napsala ,že až uvidí někoho kdo prodává Zenušku ,tak mi brnkne:)Čas letěl a ono nic a já už chtěla pomalu odsouhlasit Kelteca.Jenže pak mi řekla ,že jedna holka prodává koně na moldu Zenušky!!!!!Já vím není to Zenyatta ,ale mě se líbil hlavně její mold.A když sem se na ten ranch koukla,spadla mi čelist!Byl to krásný plavák Achkal Tekke na moldu Zenyaaty limited edition 2007!!!!!Byla jsem tak štastná!:3Byl ještě hezčí než Zenyatta!:DJá vím moc to prožívám ,ale Zeynatta pro mě představovala dokonalého koně,který zřejmě zůstane jen v mých snech a pak tohle!Jsem Tinkerce nesmírně vdečná ,že mi o něm řekla!Tak jsem se domluvila s holkou co ho prodává a brzo by sem měl přijet ještě s  s krásným westernovým setem od breyera!!!Panečku ,já jsem tak a štastná!(a taky trochu hráblá,dobře trochu víc hráblá.....:DDDDD)A co nového vlastně jinak na ranchi?Trochu jsem pozměnila web jestli jste si všimli.A musím vás pochválit za včerejší návštěvnost,kdy vás tady přišlo 102!Už se lepšíte ,ale do starých kolejí se to pořád bohužel nevrátilo.....ale i tak jste super!A naši koníci jsou celé dny na pastvině.Někdy se jde na vyjížďku ,někdy jezdit ,nebo se vyrobí něco nového:)Prostě pohoda,protože kvůli škole je moc nestíhám .6iváci se mají taky dobře,chystám se udělat článek o Grandovi,ale to až příště......Celý ranch jde pozvolna a v pohodové náladě:)Jen Lady ,jak se zjistilo na první pokus nezabřezla ,tak ji připustíme znovu :DA už se chystá i box pro našeho nováčka! :3

Chtěla jsem vás jenom o něco poprosit.Dali byste like na facebookové stránce ,kde jsem adminkou?https://www.facebook.com/pages/Sb%C3%ADr%C3%A1me-modely-Schleich-a-Mojo-a-nestid%C3%ADme-se-za-to/564053990384083?ref=hl

Prosím,teprve se tam to rozjíždí a já i ostatní adminky se moc snaží.A taky koukněte se na tohle video a sdílejte prosím!Netýká se to sice breyer ,ale moc mě to dojalo a chtěla bych pomoct,a bylo by super kdybyste pomohli i vy!Jinak se mějte krásně a ať  vaši koníci nežerou čištění ;) (vážně ,takový problém ,už jsme u nás měli!:DDDDD)