Nečekané zvraty

16.12.2014 19:44

Tak je to tady ! Opět se vám hlásím s předvánočním článkem ! A že se tu toho za tu dobu tedy stalo ! Teď ale čím začít ...? :D Už jsem psala ,že poslední dobou nemám vůbec čas . A bohužel se to nijak nezměnilo . No ,ovšem zítra je poslední "písemkový " den ,poté už se ve škole budem jenom flákat a navíc se blíží ...Vánoce ! Takže se můžete těšit na víc fotek ,aktivity ,článků atd . Nejhorší na tom je ,že mám spoustu nápadů jak zvelebit ranch a nápady na články ,ale prostě to nestíhám . Můj web mi přijde celý okoukaný a zdá se mi jako kdyby tady něco chybělo . Chtěla jsem přidělat spoustu věcí ,jak profilky ,SR ,udělat logo ranche a úplně nové věci ,jen čas prostě není :/ A navíc ani události za poslední dny by se tu nevešly a tak je dám ještě do dalšího článku - " Ze světa vyrábění " . Tak se těšte ! No a jak už jsem zmínila ...Vánoce jsou tady ! Už mám skoro vyjezený adventní kalendář (Ano - mám adventní kalendář a ano -jsem jako malé dítě ! :D ) , všude panuje vánoční atmosféra ,jen ten sníh tomu chybí :D A já si pamatuju jak jsem se tak těšila na ty vánoční fotky ! No nevadí třeba se stane zázrak . I na ranchi jsme museli doladit vánoční atmosféru a vzali jsme to ve velkém ! Na jízdárně stojí velký vánoční stromek s hvězdou ozdobený řetězem a kolem něho malé dárečky . Každá stáj je ozdobená vánočním řetězem ,ze stropu vysí hvězda a klubovna je rovněž vánočně naladěna ! Dárky pro spolužáky jsou zabalené ,jenom koupit dárek pro dědu a mám vystaráno . Magdě a koním jsem koupila pamlsky a krásnou novou ohlávku pro Granda ( protože ten idiot roztrhl už třetí :D) . Dárky jsou skoro koupené ,výzdoba hotová ( plus nové výrobky co budou v dalším článku) a ve škole nás bude brzy čekat leháro ! Takže teď jsem si dala předsevzetí víc myslet na blog a sběratelství ! Musím nafotit tolik fotek a tolik toho zpravit ! Dopsat články ,které dlouho odkládám ( Grand Marco 3. , Můj pohled na SK ...atd.) Uvidím jestli to stihnu ,dost mě toho ještě čeká :) 

Objevila jsem mamčinu skrýš na dárky ,takže teď se tam chodím kochat :3 No a víte jak to dopadlo s dárkama ? Nakonec mám "jenom " Gypsíka a Olívii ,kteří včera přišli . Mamka mi dovolila je vytáhnout z krabice a naposledy prohlédnout ,než půjdou pod stromeček :3 A víte co jsem tam našla ? TH mi většinou přibalí nějakou drobnost ( protože tam kupuju celkem vzato často ) jako breyer tašku a tak ,ale teď tam byla sada nenamalovaných padock pals ,klisna s hříbětem na vybarvení !!!! Stojí skoro 300 Kč a oni mi je dali zadarmo !! Musím tam kupovat častěji :D Sice nevím co s nima budu dělat ,protože CMkovat moc neumím ,ale když byli zadarmo tak proč to nezkusit :). To mě přivádí k tomu ,že jsem se přihlásla do jedné Mazlovy soutěže o CMko ,kde jsem přihlásila Gentlemana ,tak jsem zvědavá jak dopadne :) Velké šance si ,ale nedělám . A dneska ještě jedna dobrá zpráva .Když jsem se vrátila z Čajovny, kam jsem s holkama po škole zašla ,čekalo mě doma milé překvapení v podobě obálky od Leník a Haník . Děkuju holky bylo to strašně krásný a moc mě to dojalo ,skoro mi vyhrkly slzy ! I mamka řekla ,že to musí být fakt super holky . Jen mi je líto ,že jsem vám nic neposlala ,omlouvám se nejde to ,,ale pokusím se :) Když tak někdy jindy. Pokusím se ty dárky co nejdřív nafotit ;) Uff ! Už jsem úplně vypsaná ! Vždycky se toho stane tolik a já ani nestihnu napsat svoje vyjádření k tomu a postoje ,jen nudná  holá fakta ,protože mě tlačí čas . Teď  bych měla sedět za stolem a učit se na Ájinu ,protože mi vychází dvojka . Řekla jsem si ,že obsahy budu zkracovat a psát častěji ,abych se mohla více rozepisovat a nepsát jen tak " nasucho " . Pokusím se tedy zmenšit intervaly mezi jednotlivými články a udělat je zajimavější . Když je toho hodně ,potom mi stojí hlava kolem a já na to důležité zapomenu . Zkusím to napravit ;) Zatím přeji pěkné svátky a uvidíme se u dalšího článku ,kde vám to co se sem už nevešlo napíšu a pokusím se dodržet svoje předsevzetí . Tak se mějte famfárově !