Narozeninové překvapení.....

14.09.2014 17:38

Překvápko!Jsem naživuXDMrzí mě moje aktivita ,znáte to škola,koně ........ale netvařte se jako beránci!Ani vaše aktivita není zrovna nejlepší!Dřív byly průmerné návštěvy 99lidí denně a jednou se mi stalo ,že tu bylo i 170!Za to vás chci pochválit,ale jakmile začala škola,návštěvnost klesla na pouhých 24:/Ale nezínejme tím špatným.I když jsem tu dlouho nebyla ,neznamená to ,že není nic nového .Na ranchi je spoustu novinek!Tak např.nové věci,které jsem vyráběla ,a že jejich hodně!Taky jsem se přidala do pár facebookových skupin ,jako třeba Milujume modely koní a nestydíme se za to ,která je fakt super!Předělala jsem pár věcí ve stáji a udělala novou uvítací ceduli stáje,která je momentálně tvořená velkou cedulí,skalkou,krásnou kytičkou a králíčkem.Celé je to položené na zelené látce a kraje jsou obehnány oblázky.Vypadá to fakt nádherně!Možná dám fotky...jak tak uvažuju ,měla bych si pořídit rajče:)ale ta nejdůležitější zpráva je ,že můj dárek na narozky přijde už zítra!Proto jsem znudy,něco pro můj dárek vyráběla,ale co to je neprozradím:d3patná zpráva je ,že zítra se jdu taky očkovat....:/AAAAA kill me now!!!XDJá vím jsem srab,ale aspon nemusím do školy:DTak zítra čekejte na rozbalování:)A zatím přeji hezké počasí,protože u nás furt prší a koně jsou proto celý den jenom na louce,ale zrovna dneska si udělali pěknou vyjíždku:)Tak ahoj:3