Malé změny

01.07.2014 11:00

Tak jak si užíváte prázdniny?Já skvěle.Koním nakonec nic není a jsou v pořádku ,takže za nima v neděli zase jdu!A navíc jdu zítra s kámoškama na projíž´dku na koních! Hodně se věnuju breyerům a pořád dokola jim musím vyrábět nové věci.Včera měli perný den,takže se dneska jenom pasou na pastvinách a užívají si slunce ,které po dlouhé době zase vysvitlo.Půjdu zase fotit ,když už neprší ,takže se můžete těšit na nové fotky:)Ale co je důležité - chtěla jsem to tu oživit ,takže jsem smazala prodeje,protože jestli něco budu prodávat ,tak na nějaké pobočce ranche,kterou ještě dodělám.Místo prodejů jsem přidala fotopříběhy,na které se můžete těšit každou druhou středu,protože je tam budu přidávat:)První tu bude zítra!Včera jsem vyráběla spoustu ohlávek,nový přepravník,doplnila věci pro stavbu na stáj a udělala novou uzdečku a její čelenku jsem ozdobila korálky,takže vypadá fakt hezky:)Už se tu radši nebudu rozepisovat (to by dopadlo)tak vám přeju hezké prázdniny !