Malé změny,velké plány.....

19.09.2014 19:02

Ahojky:-)Čím začít?Je toho hodně.Takže pro ty kdo nevydrží číst déle než pět minut radši pryč:DTímto článkem jsem chtěla shrnout události na ranchi a naše plány do budoucna.Začla bych změnami na webu.Potřebovalo to tady trochu oživit  a tak jsem vytáhla foťák a asi hodinu venku kouzlila na zahradě.Nafotila jsem spoustu fotek.Ale koho jsem to vlastně fotila?Nejspíš víte ,že mám i pár schleichů a nové Mini Whinies.Jenže schleichové jsou celou dobu zapřášeni na poličce a mě jich bylo líto.Sice už sbírám jen breyery ,ale začínala jsem přece na nich!Tak jsem je oprášila a šlo se fotit!Chtěla jsem zprvu jen fotky do profilů,které jsem jim sem přidělala ,ale začalo mě to tak bavit ,že jsem se "rozfotila" a nafotila fotky i do fotogalerie.Určitě se koukněte,myslím že se celkem povedly!Udělala jsem pro ně sekci "Ostatní koně"kde mám i svoje Mini whinies.Každý už tam má svůj  profil s krátkým popisem.A jak to bude se schleichy dál?Já už je moc nesbírám a mám je spíš pro potěšení na výstavce .Ale když se mi nějaký koník zalíbi ,tak si ho koupím.Zrovna teď mám na narozky od kámošky slíbenou klisnu z collecty,ale nic nebudu prozrazovat!:DNejspíš některé schleichy prodám ,abych měla místo na nové.A Mini Whinies sbírám aktivně a mají postavenou i malou stáj s výběhem  a jízdárnou.

Jak jste si taky již všimli,web je troch pozměněný a to nejen o další sekci ,ale i o obrázky.Jak jsem tak psala ,uvědomila jsem si kolik je toho potřeba vylepšovat a že máme ještě spoustu práce tak uvidíme!ale tady je právě kámen úrazu.Když jsem přidávala nové fotky ,došlo mi na webnodu místo a já musela nějaké vymazat .Na webnodu je totiž malé množství místa a to další se musí dokoupit.Tehdy mi došlo ,že bych pak nemohla dávat další fotky a z toho vyústil nápad přestěhovat ranch.Nejen z toho ,ale i z toho ,že se tady nemůžou přidávat komenty přímo pod článek a nedají se odbírat novinky ,což je velká nevýhoda:/Nový web by byl přes blog.cz a tady z toho by se stala pobočka ranche.Tento nápad je zatím však nerealizovaný a uvidíme jak se to bude dál vyvíjet.Dalším snem bylo založení breyer obchůdku na potřeby pro breyer koně a jezdce.Dopředu vyrábíme a vymýšlíme zboží a možná ,že tento nápad se skutečně uskuteční.Ale zase je to podle toho jak se to bude dále vyvíjet.Naším však největším cílem je zůčastnit se konečně nějaké LS.Jenže když se koukám ,nemůžu žádnou aktivní najít a najdu třeba až potom ,kdy už byla!A to mě hrozně štve!Dokonce jsem se dozvěděla,že jednou byla i ve městě kde žiju ,asi kilák ode mně!Tomu se říká smůla!:DPokud byste věděli o nějaké LS někde ve zlínském kraji ,prosím ozvětě se

!A co je v plánu  v blízké době?No přece koupě koně!Dlouho tu nebyl žádný nový tradík a my se proto koukáme po potencionálním přírůstku.Zatím nám nejvíc do oka padl Keltec ,ale uvidíme:DMožná se tu brzo objeví třeba i naše vysněná Zenyatta!:DAle......uvidí se:)

A jak to bude s aktivitou?Nemůžu říct určitě jestli zde budu chodit více ,nebo méně ,ale vězte že se budu určitě snažit!ale to není tak jednoduché ,protože začala škola a já mám každý den šest hodim.To není tak zlé,ale v pondělí mám NB takže se vracím ve čtyři.V úterý mám sportovní hry,takže se vracím o půl čtvrté.Kažkou druhou středu chodím na logopedii a potom jdu většinou ke koníkům.Ve čtvrtek mám výtvarku a to se vracím až o půl šesté.Pak přičťete úkoly a učení,protože jsem ny gymplu a co vám vyjde?Ale zas tak hrozné to nebude ,budu se snažit psát aspoň kratičké články;)

Já vím ,pořád melu jen o budouctnosti ,ale žít se má přece dneškem ne?!:DA co vlastně to nejduležitější?Naši koně?Ti se mají skvěle!Přes týden jsou ve výběhu a o víkendu se jezdí na vyjížďky .Zrovna dneska byli celý den na louce na zahradě ,kde byla posekaná travička ,takže se měli suprově!:3A jedna čertsvá novinka....lady Moriah se dneska připouštěla!!!Všichni se moc těšíme na nový přírůstek do stáda!:DA co vy a vaši koníci?Jak se máte vy?My skvěle!:)Takže tímhle můžu tenhle dloooouuhýýýýýý článek ukončit a popřát vám a hlavně sobě a by nás sběratelství těchto úžasných modelů i nadále tak bavilo jako mě!:D