Koně se jen hrnou .....

28.02.2015 08:34

Ahoj ! Good morning everyone ! Buenos días ! Goiege môre ! Za dobu co jsem tu nebyla jsem hlavně pobíhala s kamarády po čajovnách a obchodech ,kontrolovala denní oběh ,učila se do školy ,byla u koní ..atd....to znáte :) Ještě mě toho hodně čeká ,ale jsem ráda ,že jsem si zase našla čas něco napsat ,protože tu přijel můj bratranec z Prahy a na počítač jsem se vážně nedostala :D A co se tu vlastně stalo ? Na ranch přijeli další DVA koně !! A jací ? Krásný Tregoyd Journeyman ,můj dlouho vysněný koník ,který k nám docestoval z ranche Silvera :3 Je opravdu krásný a nádherný ! Má grošované břicho a ten nejroztomilejší kukuč ,který vůči jeho velikosti a mohutnosti působí vážně roztomile. Prostě jak řekla Haník - něžný obr . Děkuju ti moc Haník ,bez tebe bych mo neměla ! Ale Tregoyd nebyl jediný kdo k nám přicestoval.....Na Facebooku jsem poznala další skvělou osobu Nelu a dozvěděla jsem se ,že prodává pár koní. Padly jsme si do oka a uvažovala jsem ,že od ní někdy koupím Seattle Slewa . Bohužel penízky nazbyt nemám ,tak snad někdy jindy. Jenomže koní prodávala víc a byl mezi nimi i krásný ,ale vážně poničený SM . A když se zeptala jestli ho někdo nechce a já řekla ,že možná ,abych se procvičila v práci s moduritem ,tak mi ho poslala zadarmo !! Dokonce zaplatila i poštovné ! Moc díky Neli ( Satane :P ) . A tak včera přijel i roztomile zabalený SM. Trochu jsem si pohrála s moduritem ,ale ještě rozhodně není hotový ! Zvažuju jestli ho dát na CM k Mazlovi ,nebo to zkusím tak říkajíc " podomácku " . Tak mi držte palce ,potom je nafotím a přidám profilky ;) Ještě mám pár věcí na práci . Dneska to byl jenom takový krátký článek ,ale už to bylo potřeba po těch slohovkách :D Jinak u živáků super ,potom napíšů zase článek ;) Tak Au Revoir !

P.S. Tohle je Tregoyd. Poradíte mi se jménem ? Foto z google