Koně přicházejí a odcházejí....

10.10.2014 16:10

Ahoooooooj!Omlouvám se za neaktivitu ,ale co dodat ,škola je prostě děs.....:/ No ,ale nezačínejme zle!Zítra je přece víkend! Mám v plánu jít fotit a vyrobit něco pro koníky,ale mým hlavním zaplněním volné chvíle bude na 100% spánek :D A koho ,že to budu vlastně fotit? Dneska k nám přijela krásná collecta arabka! Je opravdu kouzelná ,prostě láska na první pohled :3 Dostala jsem ji od nej kámošky! Ale ta důležitější zpráva!Když jsem se jednou koukla na koně na poličce jak tam tak zaprášení smutně koukají ,došlo mi ,že breyerům se věnuju hodně ,ale na ně jenom sedá prah.Co když je někdo ,kdo by jim věnoval mnohem více lásky a pozornosti a měl by z nich větší radost?Tak jsem se rozhodla si sbírku "oprášit" a koním ,kteří mě už moc nezajímají ,nebo mě omrzeli ,jsem se rozhodla najít nový domov:) Samozřejmě se sbíráním nekončím! Chci mít jenom místo na nové koně a ze schleich postupně přecházet víc na collectu :) Breyery rozhodně neprodávám! Koně už jsou v prodejích tady na webu ,a kdybyste měli zájem ,napište do pokecu nebo na email www.elizabet.pup@seznam.cz .Cena je napsaná ,při odběru více koní sleva možná sleva!Nejlíp kdybyste je brali na dobírku ,bylo by to pro mě snadnější :)Budu ráda ,když si najdou nový domov :) Jestli nějakého chcete ,tak si pospěšte ,protože jdou rychle na odbyt a brzo budu už 1. koníka odesílat! :D Jinak se koníci mají suprově,celý den jsou na pastvinách :3 Tak se uvidíme o víkendu :D