Jen tak narychlo ....

03.11.2014 19:21

Já jsem ,ale šikulka! Konečně jsem přišla na to jak tu dát odběr novinek!!!YAAAAYYY!A máte to vy kdo jste mi mi nevěřili ! :DDala jsem to k novinkám ,na úvod a o nás ,tak neváhejte a dejte odběr ;) Jo tohle byla vážně jenom rychlovka ,protože jsem vám to potřebovala napsat :D Jinak mám v hlavě zmatek a rozhoduji se mezi 4 možnýma tradíkama a dvěma jezdcemi :D Ale není to jistý ,jenom mi padli do oka ,ale momentálně peníze zrovna nemám a navíc jsme dneska po škole šli vybrakovat s kámoškama drogérku :DDD A rodiče nevím jestli by mi hned teď dovolili dalšího....oni vždycky totiž byli proti mému koníčkovi :/To je taky důvod proč se nedostanu na žádnou LS .....vy někteří asi víte ,že teď byla LSP ....já tam tak chtěla ,ale je to ode mně strašně daleko .... :( No nejbližší možná LS bude v Brně ,která je ode mně asi 2 a půl hodiny cesty tam a 2 a půl hodiny cesty zpátky ,takže taky nic moc ... :/ Ale zkusím překecat rodiče :D

Snad je do té doby přesvědčím ,že umím jezdit vlakem :D Další článek bude brzy ,mám totiž velkou novinu ,kterou musím oznámit ,ale počkejte si ;) :DProstě článek jenom tak narychlo....tak zatím přeju hodně nervů a trpělivosti s koníkama ;) :D