Jak to bylo ? A co dál ?

05.12.2014 17:52

Já už se prostě nechci opakovat ! Jasně ,je to pokaždé stejné ; Škola ,koně ,nálada ,nemoc ...atd. Ale musíte mě pochopit, i když to sem píšu pokaždé :) Vánoce se kvapem blíží ,já nestíhám kupovat dárky ,a teď před Vánocemi nám ve škole navalili všechny písemky ,potom ještě kroužky ,koně ...a navíc jsem nemocná . Proto jsem ráda ,že jsem se k počítači dostala aspoň teď ,abych vám tu mohla něco malého ,velkého sešrotovat :) Jak už jsem slibovala v minulém článku , mám pro vás dvě překvapení a spoustu novinek ! První to " špatné " překvapení . Těm z vás ,komu se ještě do mozku zaplněného učením vleze místo na pár útržků z mých članků ,se jistě vybaví má snaha vyhrát fotosoutěž od MYfroggyStuff . Samozřejmě - nevyhrála jsem ! Jako v každé soutěži ,ale těžkou hlavu si z toho nedělám . Ano ,já vím dala jsem do toho hodně úsilí ,při tvorbě výrobků na foto . A o to víc mě potom mrzelo ,když jsem viděla výherní fota a některé z nich byly ještě horší než moje ( a to už je co říct ) a na některých ani nebyly výrobky ,ale třeba panenka sedící na plastové židli :/ A když jsem potom procházela komentáře ,někteří dospělí tam dávali svoje fotky ,které nevyhrály a byly fakt úžasné ! Prostě mi to přišlo děsně nespravedlivé a vynořily se fámy ,že výherce vybírala náhodně ,nebo jenom z Ameriky ,aby neměla drahé poštovné ,tak nevím.......ale tímto nechci říct ,že si snad myslím ,že by moje fotka měla přímo vyhrát ,jen mi to přijde nespravedlivé vůči ostatním :/ Ale dost tlachání ,mám i dobré zprávy ! Dlouho se to odsouvalo a nemohli jsme odhadnout přesné datum ,ale .......Lady Moriah už je maminka ! V jejím mini boxe v mini stáji na nás už zíralo mini černé hříbatko :3 Jmenuje MIdnight lady ,ale říkáme ji Cookie :3 Profilek co nejdřív doplním ;) A jak to jinak probíhá ve stáji ? Koníci teď moc necvičí a Gentlemana jsme museli začít opožděne dekovat . Jinak mají dostatek jídla a lásky a to jim stačí :) Ve stáji už je všechno víceméně připravené na nové návštěvníky . Ještě sehnat vánoční řetěz a světýlka a máme vystaráno ! 

Chtěla jsem fotiti fotky ve sněhu ,když konečně trošku nasněžilo ,ale bohužel jsme onemocněla a k tomu sníh roztál ....takže moc fotek ode mně nečekejte . A další článek o Grandíkovi se pokusím napsat ,až tam zase přijdu . Magda moc neměla čas  a to jsem tam spíš chodila jenom čistit ,ale napíšu článek co si myslím o naší komunitě ;) Tak se pokusím úspěšné přežít tohle sychravé období a zase trochu zvelebit můj web a ranch ,přesto ,že na to nemám moc čas ,ale mám spoustu nápadu ,jen je prostě nestíhám uskutečnit :/ .Tak zatím pěkný advent ! Tady moje soutěžní fotka ( já vím nic moc )