Jak to bude s modely ?

13.11.2014 20:45

Vánoční atmosféra se blíží a já už připravuju všechno na zimu .Mám nakoupené různé vyýzdoby ,věci na vyrábění a mnoho dalšího .Nejspíš budu posílat dárky ,ale přesné info dám potom ;) No....jelikož budu mít brzo svátek ,už začínám pátrat nad možnými potencionálními dárky . Buď to bude něco malého od TH ,ale rodiče už jsou dost podráždění z nakupování přes net ,tak proč dráždit býka dál?:D  A nebo až půjdu k Mazel ,tak si koupím nějaké to CMko .Nuž už se těším :) Nedávno jsem byla u koníků ,tak dám brzo další část Grand Marca . Jen se omlouvám ,že přes víkend nebudu tolik aktivní ,to víte ta oslava....ale pokusím .No zpět k tomu důležitému! Už nemám v plánu kupovat si další schleich,ale nebojte! Nějakou tu delikatesu 2015 si koupím ,jestli budou pěkné :) A v collectě rovněž .Ale už jsem ve věku ,kdy nemůžu kupovat jen modely a proto jsou mé kritéria pro novinky větší a mám takový imaginární seznam požadavků ,které od nového modelu požaduji a to i u breyer. A koho ,že to budu mít tedy na vánoce? No ,kdybych se měla rozhodnout asi by mi praskla hlava :D Já jsem totiž ukázkový exemplář znamení váhy ,protože  se těžko rozhoduji :) Ale nejspíš se vrhnu na tvrdou válku s rodiči ,která bude obsahovat plno slz a jedniček a zkusím je překecat ,abych měla oba :D K nim budu mít ještě malou jezdkyni a  kní mám vymyšlený příběh ,jako pro nové modely . A po vánocích by měla přijít Laura ,ke které mám rovněž už vymyšlený příběh .Já to mám tak hezky promyšlené :D Prostě v nejbližší době ,by tu mělo přijít hříbo :3Taky hodně vyrábím a mám konečně rajče ! Jenom moc není čas fotit...mám v plánu nafotit výrobky a areál rajče a potom to tam dát . Pak se určitě ozvu ;) No ,dneska to bylo jenom tak narychlo ,protože prudí bráchové :D Tak se zatím mějte hezky a pozdravujte ode mně modely! :D