Gentleman jde na etched ,aneb naše zimní přípravy

29.10.2014 17:58

Tak jsem tu zas a jsem tu ráda! Jenom škoda ,že musí zítra být ta škola ...:/ Ale nevadí ,pár náloží TNT si stím jistojistš poradí ! :DVrátila jsem se z Valmezu ,kde jsem se dokonale nákupně vyřádila :3 Nakoupila jsem látku ,abych měla z čeho vyrábět deky na zimu ,kroužky ,nádoby na vodu ,provázky na provazovku ,stužky ,stužky ,stužky a zase STUŽKY ! Nakoupila jsem jich fakt hodně :D Aspoň se neudu nudit a mám hodně nápadů na ohlávky :) Asi čtyři odstíny zelené XD Pak ještě spoustu dalších a podařilo se mi sehnat i bílou "vánoční", Budeme vyrábět ohlávky pro Santa Clause! :DNebo spíš pro Ježíška! :D Jedonduše jsme ve vánočním spěchu a to jsou vánoce teprve za pár měsíců :D Začínáme se chystat na haloween a já konečně pořídím rajče ,abych tam mohla dávat fotky ,protože taky už není místo :/

Zítra nás navíc opouští Espero ...:( Ale jde do dobrého domova a my mu tam přejeme mnoho štěstí! :3Když už jsou ty přípravy na vánoce ,rozhodli jsme se ,že asi taky budeme dávat dárky :) Rozhodně dám Leník ,protože ona dá jeden mě ,tak jí to musím oplatit ,no ne? Jestli bude protestovat ,tak ji k dárku přibalím smradlavé ponožky XD Dělám si srandu ! (možnáááá..... muhehhe) :D

Ale teď to důležité!Můj vysněný Gentleman o kterého jsem dlouho bojovala ,měl přece jenom jednu vadu - a to že nebyl nejmladší a měl na sobě pár škrábanců a odřenin a to hlavně na břiše.Já o nich věděla a nejdřív jsem si z nich nic nedělala ,ale stačilo abych ho špatně uchopila a nehtem se mu udělala odřenina.Byla sice drobná ,ale začaly se množit a postupně už byly trnem v oku. Problém je ,že když má kůň task zlatavou barvu jako Gentleman ,tak se to dá akrylkama zakrýt jen špatně a při mém pokusu se mu udělala poměrně velká odřeninka na boku .Bylo mi do breku :( Můj vysněný model a jak dopadl? Pastelama to zakrýt nešlo a fixama taky ne .Nevěděla jsem co si počít ....napadlo mě dát ho na CMko ,ale to by nešlo kvůli rodičům a sama jsem ho CMkovat nechtěla ,protože jsem chtěla aby si zachoval svou krásnou původní barvu a navíc já na tohle byla vždycky levá....Pak jsem začala přemýšlet o etchedu ,ale pořád jsem se bála .Je to obtížné a když začneš ,nemůžeš to vrátit a jeden chybný tah a je ti zničené! Přesto jsem si našla obrázek a strávila dopoledne pilnou prací.Nikdy bych se toho neodvážila a už vůbec ne u  takového modelu ,kde by bylo riziko ,že by byl potom celý zničený ,ale já do toho prostě šla!A samozřejmě se hned na začátek pustila do appaloosy :DZatím mám jen jednu stranu a je v progresu .Potom dám fotečky.A sama sobě dám za úkol psát víc článků ,udělat rajče,přizdobit web ,dodělat sedla a deky pro koně na zimu ,dokončit Gentlemana a pravidelně obíhat! Tohle je moje předsevzetí na tenhle týden ,tak mi držte palce ;) :D Asi si je budu dávat pravidelně a víc dělat challenge a úvahy ,ale to se uvidí ......zatím strašidelný halloween! Muhehehe :DDDD

P.S. Kéž bych uměla něco takového ......