Dovolenkujeme ,trénujeme ,jezdíme

25.08.2014 19:28

Konečně zpět.Dovolenka byla super.Sice jsme byli v tatrách kde bylo přes noc i -3stupně a my spali ve stanu,ale jinak to bylo dobré.Koníci trénují na jízdárně.Blackie parkur,Warming čerstvě drezuru a Caprice zkouší barrel racing.Všem se daří dobře a když nejsou zrovna na jízdárně tak se pasou na louce ,nebo jezdíme na vyjížďky.Takže jak jde vidět koníci si prázdniny moc užívají:)Taky jsem nedávno dostala strašnou chuť udělat sedlo .Vůbec nevím proč ,ale chytlo mě to někdy v děvet večer ,tak jsem tvořila do půlnoci a nedopadlo to vůbec špatně!Myslím ,že je to zatím moje nejlepší sedlo .Je to univerzálnní černo-bílé a nejvíc ho používá Blackie.Navíc jsem stihla dokončit i tu novou stáj!)toto trvalo).Je celkem jednoduchá.Má tři boxy s jednuduchou stavbou a na zavírání má řemínek.Je taková jednoduchá ,hezká a elegantní.Sice moc nevydrží ,ale o to líp se pak zpravuje.Nedávno si sousedi pořídili krásné mazlivé koťátko a já z něho byla nadšená a společně s jeho majitelkou zavítalo v našem pokojíčku.Všechno zvědavě prohledávalo a když jsem se chvíli nedívala,tak si řeklo že se ustájí v boxu v mojí nové stájí.Jenže potom nějak nemohlo vylézt a celá stáj se zřítila dolů.Měla jsem celkem nervy ,ale když jsem se podívala do těch sladkých očíček jak bych mohla být naštvaná?:)Naštěstí už je stáj celá a kotě ještě zlobivější:)I když za pár dní začíná škola ,tak jsem se s tím nějak smířila a řekla si ,že se aspoň uvidím s kamarády:)Tyhle prázdniny jsou super a my si je užíváme na maximum!Navíc zítra jedu na velkou vyjížďku s koníkama!:)Já se táááák těším!:DDDTak se mějte hezky!(co nejdřív by tu měl být další fotopříběh,tak se těšte!):D