Další místo ve stáji už zaplněné :-)

03.10.2014 20:00

Tak konečně!Po dlouhé době zdlouhavých úvah a nudných článků ,které vám nejspíš začínaly lézt na nervy,se konečně dostavilo sladké plody dřiny!Dneska jsem po škole rychle spěchala domů a přemýšlela jestli už přišel ,nebo ne .A když jsem otevřela dveře do obyváku a uviděla na židli krabici,celá jsem se roztřásla vzrušením! :3Mamka nebyla moc nadšená z ceny ,ale usmívala se ,když viděla jak jsem nadšená já :)Po zdlouhavém vybalování jsem se konečně dostala ke klenotu-k Goldenovi!:DByl opravdu krásný!Předčil moje očekávání a ještě pořád na něho musím zírat s otevřenou pusou! :DSice měl drobné škrábance,ale o nich už jsem byla informovaná a několik jsem již zakryla ;)Do dalších se teprve pustím,ale není to nic hrozného:)Konečně k nám docestoval koník skvělé krve a skvělého původu!Přijel k nám ze skvělého Ranche Silvera a jeho majitelka byla moc milá a příjemná:)Koník byl trochu zdráhavý a temperamentní,což se dalo čekat ,když je to akchal tekke.Dali jsme mu deku a pustili ho do boxu s ovsem ,aby si po dlouhé cestě odpočinul a zvykl si v novém domově :DPotom se seznamoval s ostatními koníkiy a personálem z ranche a pustili jsme ho na dolní pastviny spolu s ostatními koníky.Máme z něho velkou radost a vkládáme do něho velký potenciál!:-)Nejspíš bude běhat dostihy ,ale to uvidíme podle jeho výkonosti a taky se půjde na parkur ;)Už má za sebou mnoho úspěchů ,takže to rozhodně není žádný outsider!s tréninkem začneme zítra ,aby si odpočinul:)Vybavení by mělo přijít až v pondělí,takže se moc těšíme!Noa co jinak?Máme se skvěle!Je přece víkend a navíc jdeme zítra s kámoškou možná na vyjíždku,takže se je na co těšit!Hodně zdaru a užijte si víkend! ;)