Budou prázdniny! Co to znamená ?

24.10.2014 17:44

Po dlouhé době se ozývám .:D  Měla jsem toho dost a ani jsem se moc nedostala k počítači (otravní bráchové :P :D  Ale měla jsem jako nutkavou povinost obeznámit vás s novinkami na ranchi! Jak asi víte nám školou povinným začínají prázdniny! Jenže já jsem zrovna nemocná ! A ktomu jsem dneska měla jít na koně ! Tomu se říká smůla co ? :/ :D Ale přesto jsem v době než mnou zmítala 40 stupňová horečka ,já padala ze schodů jsem vyráběla ,fotila atd.. Prostě jsem se nenudila :D Vyrobila jsem parkurovou uzdečku s martingalem ,potom dám foto ;) Koníci se spíše pásli na louce ,občas se šlo trénovat .aby se neřeklo :D Zrovna teď Joe trénuje s Caprice reining s jejich zbrusu novým westernovým setem na barrel racing :D A Taylor po dlouhé době vyrazila zase na menší rozjezd s Blackiem ,než bude zima ,protože potom se bude hůř jezdit :/ A jsem taky ráda za všechny ty nové SRka a bezvadnou komunitu co se nám tu vytváří ! :D Mám z toho radost a naplňuje mě to novou tohou víc psát a vyrábět :) Vězte ,že když nejsem na blogu ,tak nejspíš doma vyrábím ,nebo se pokouším fotit :D Jinak je zájem o koníky veliký a další koník už je zabalený a čeká na svou novou majitelku :) Ale nejsem smutná ,protože ho posílám někomu koho potěší víc a já navíc budu mít penízky na nové koníky :3 Viděli jste novinky 2015 ?Já i jakožto zapřísáhlý " breyerofil" jsem se rozhodla nějaké ty shcleichy pořídit :D Ale spíš tak dva, možná tři na focení :) A jedna skvělá zpráva! Lady Moriah je oficiálně březí ! Po dvou neúspěšných připuštěních s Orianem se konečně podařilo a my se nedočkavě chystáme na miniaturní přírůstek ,přece jenom je to jediné Minie Whinies hříbě na ranchi :) A mám pro vás pochvalu! Průmerná návštěvnost za den 90 lidí ! Podle mě není špatný ,ale málo sem píšete komenty a návštěvnost se snížila ,když před tím se přicházelo 150 lidí denně ...:/ No nevím ,ale nestěžuju si ,i tak je to dobré :D Rozhodla jsem se ,že budu psát víc článků třeba příběh o Grand Marcovi ,nebo jenom moji úvahu atd. ...ať to nejsou jenom takové zašmodrchané míchanice všeho možného ,co mě napadne napsat :D A vybíráme dárek na svátek ,ten se totiž blíží ! (přesněji je až za měsíc ) :DA poslední věc . S rodiči půjdeme nejspíš po horách ,ale možná zůstanu doma ,protože jsem po nemoci a občas se vypařím na koně, pokud to půjde podle plánu ;) :) Budu se snažit přidávat co nejvíc a zkusím přidat fota :) Mějte se ! :D(jeden z novinek co se mi moc líbí ) :3