Život s koňmi

17.02.2015 19:10

Ahojky ! Jak jste si všimli poslední dobou na blog prostě čas nemám . A jak to vypadá ,tak ho budu muset i stěhovat a to se mi vážně nechce :/ Zatím budu přidávat míň fotek a víc na rajče a Fotogalerie postupně mazat a uvidím jak se to vybarví :) U modelů nic moc nového ,fotečky ještě bohužel pořád nemám . No jo no ...poslední dobou hodně písemek ,vyrábění atd...Ale nebojte ,pokusím se to napravit ;)

Moje první LS už se pomalu blíží a nemůžu se dočkat ! :3 Potajmu už se připravuju a vybírám ,které modely vezmu. Přece jenom tam pravděpodobně dojdu pěšky ,tak si modelů nasáčkuju hodně :D Rozhlížím se po prodejích a na MLS bych si měla vyzvednout krásného CM miníka ! :3 Díky Mazel ! Zrovna dneska už byla jedna z posledních možností LS zaplatit ,jenže rodičům se zrovna dvakrát nechtělo ,takže jsem se s Mazel domluvila a jakmile jsem se vrátila od koníků ,tak jsem běžela k centru ,kde jsme měly sraz . Byla jsem vážně nervozní ,přece jenom někoho vidět takhle naživo je rozdíl :D Když jsem potom viděla projízdět zelené auto s zářivou blonďatou hřívou ,hlasitě jsem polkla. Ale Mazel ( Pája) byla v pohodě. Prohodily jsme pár slov ,dala jsem ji peníze i za Jolču a každý si šel svou cestou . Páni už se té LS nemůžu dočkat ! Kdo všechno ještě na MLS jedete ? :)

No ,ale teď k tématu ! Slíbila jsem Vám něco o konících a sliby se mají držet :D Zrovna teďka jsem se vrátila z vyjížďky ,ale abych to nepomotala ....ti koně se mi začali dost kupit :D Nejdřív  Magda ,vyjížďky s  hafloši a pak Irča co mě učí jezdit základy a všechno potřebné na Doughlesovi ( ten frís :3 ) a ještě kamarádka co má jednoho velše a ke které chodím každý pátek :) Takže se to tak hezky nakupilo a jsem za to moc vděčná :) V pátek jdu zase na koně ,ale vyjímečně za frísem . Tak uvidím jaké to bude. Zatím se mi tam moc líbilo ! Mají tam tři koníky : Sargon - starý tažák ,má 18 let a užívá si důchod , Dárinka - mladá norička ,jezdí si ji Irča ,aby se nezkazila a samozřejmě Dougles ! :3 Nemůžu se dočkat :) Když jsem na něm jela poprvé ,tak mi to zrovna dvakrát nešlo . Je to trochu nezvyk s baculetého malého hafloše přejít a dvakrát většího vyčuránka :D Dost mi plandaly nohy ,ale " Dagi " to nějak zvládl a musela jsem mu za to dát mrkvičku :D Kamarádka má krásnou bílou poničku velše jménem Linda . Je jí 20 a je to takové bíle chlupaté zlatíčko :3 Když jsem přišla myslela jsem si ,že to je přerostlý plyšák :D Ještě jsem na ni nejezdila ,ale i tak mě okouzlila . Pletla jsem ji francouzký cop a i ocas :) Celkem ji to slušelo :D No a ještě Magda a jeí hafloši ....dneska jsem tam byla asi po 2 měsících zase na vyjdě. Bylo to super ,  akorát Gina byla dost rozverná a naskytlo se pár situací ,kdy už to bylo vážně zoufalé :D Ale i tak ,jsem Magdě a všem nesmírně vděčná ,že někdě můžu jezdit a být s těmito nádhernými zvířaty :) A kdybyste jste viděli Granda ! Šla jsem mu dát po vyjdě ( Potom co se Gina a Ben náležitě nacpali ) suchý rohlík a nemohla jsem z něj zpustit oči .Ano -není to zrovna koník na mazlení ,ale roste opravdu do krásy  ! A už se začalo s obsedáním ,tak mu držím palce ! :)

P. S. Další poznávačka ,jelikož jste ale minule moc nevěděli ,dám něco lehčího :) Nápověda : Má hříbě :D