Well done, I am alive.

26.06.2015 18:12

Tak po pár dnech/týdnech se zase shledáváme a já jsem ráda, že tomu tak je. VAROVÁNÍ : Tento odstavec obsahuje spoustu nudných keců, jestliže jste na ně alergičtí, raději se jim vyhněte, děkujeme za pozornost.

       No jo, škola končí, prázdniny, koně, lenost.... Poslední dobou to bylo ve škole dost o hubu. Jeden den každou hodinu zkoušení, nebo písemka. Nějak jsem něměla chuť nic dělat a když jsem přišla ze školy, tak jsem spíš jen nabírala sílu na další dny ve škole. Ale alespoň něco to přineslo. Budu mít nejspíš zase samé jedničky, i když jsem se vlastně vůbec neučila. Třeba by mi rodiče mohli koupit nějakou tu drobnost.. hehe 3:) . Ale zpátky. Jednoduše se moc věcí týkajících se sbírání nedělo a já se nemohla dostat přes barikádu osadníku našeho PC, tak jsem to vzdávala. Ale události posledních dní mě doslova vytlačily za klávesnici, tak se s Váma alespoň o něco podělím :-)

      Za tu dobu od nás pár modelů odešlo, pár přibylo a další snad ještě přibudou. Od Verči budu možná mít krásného SM andalusiana, kterého nechám naCMkovat. Takže SM od Satana bude mít konečně kámoše, s elegantním chipsem Foregem si nějak nerozuměl. Ještě někde sehnat classica a velikosti mám všechny komplet. Taky přibylo pár schleichů a nedaleko se konečně otevřel nový nákupák i s Pompem, tak se tam pojedem s holkama o prázdninách podívat, i když myslím, že skončíme nakonec v Gatu. Chybí mi asi 11+ profilků, vážně se mi do toho moc nechce :P

     Dnešní pátek jsem si užívala, i když ve škole se nepodařilo všechno podle představ,  jakmile jsem si našla volnou chvilku, postavila jsem na zahradě cosi jako ohradu ( velkou) pro tradíky a všechny tam přes den nechala jako za starých časů. Koupel je potom neminula. Teď už jsou všichni na poličkách a spokojeně odpočívají, MW dovádějí ve svém výběhu a schleichové se připravují ve stájích. Když o tom tak uvažuju, dávala jsem sem vůbec ty fotky nové stáje pro SCH ? No nevadí, doufám že jo.

    Ale snad nejlepší to bylo včera. Mám opravdu štěstí, že tak prima sběratelky jako Mazel a Verča bydlí takový kousíček ode mě.No a tak jsem s Mazel jela navštívit Verču. Sice jsme tam pobyly jenom chvíli, ale bylo to bezva ! Mají to tam moc pěkné a Verčin pokoj ( nejen její pokoj) praská ve švech nasardinkovanými modely. Ono dá taky práci uskladnit skoro 200 breyer tradi, asi 300 SM, spoustu schleich a classic, MW, PS....no prostě bomba ! Ale co ještě víc obdivuji je to, že Verča zná jména snad od všech koníků a ke každému má citovou vazbu. Myslím, že tak by měla vypadat opravdová sběratelka. Díky ní jsem si začala mého malého stádečka vážit ještě víc než předtím, ať už je to schleich, nebo PS. A proto je teď moje sběratelská vášeň zase o něco větší, i když tradíka v dohledné době neplánuju, protože si šetřím na spousty věcí a sem tam přikoupím do chovu nějakého drobečka. Mazel i Verča jsou moc skvělé osůbky a bylo to s nimi super! Tak zase někdy ;) 

   O prázdninách budu hodně pryč a chci si užívat, takže chci mít klidné svědomí z toho, že moc psát nebudu a vy s tím budete počítat. Omlouvám se, že jsem teď prakticky neobíhala. Užívejte si prázdniny na plno a já už to tu nebudu protahovat, další břečka z toho článku vzniknout nemusí. Tak se mějte krásně, žijte bez bázně a skládejte básně. Betty je talent (!) :D Prostě Vám přeju ty nejlepší prázdniny, ty si zaslouží každý :-) 

Grand na závěr( fotka přes mobil, tak klid :D ).