Vánoční noviny + nováčci !

26.12.2014 13:19

Měla jsem v plánu napsat co nejdřív ,ale zvrhlo se toho tolik ( rodina ,návštěvy..) ,že jsem to nestihla a k počítači jsem se dostala teprve teď :) Nejspíš teď moc psát nebudu ,ale doma vyrábět ,stavět a fotit ,protože chci využít toho sněhu co nám konečně napdal ,dokud neroztaje ! :D A taky chci sosat z Vánoční atmosféry :3

Možná jste si všimli ,že je to tady krapánek pozměněné . Alespoň z poloviny jsem dosáhla svého přání to tu trošičku zvelebit ,tak jsem se do toho pustila .Ně- co jsem upravila ,něco smazala ,něco přidala . Možná jste si všimli ,že tu přibyla sekce s názvem - Deníček Ranche . Víc si oní přečtěte tam. Dneska tam přidám první článek ,o tom jak to o Vánocích chodí na ranchi :)Ale teď k tomu důležitějšímu ! :D Vánoce jsou sice za námi ,ale alespoň se můžeme těšit z toho co jsme našli pod stromečkem . A že ke mně byl Ježíšek hodný ! Našla jsem tam spoustu skvělých věcí jako - kalendář s koňmi , tričko ,vůni ,šampon a sprcháč , asi sto párů ponožek :D , plyšáka ,pěnovou gumičku .........., a za co jsem moc ráda  - helmu ! A potmo ještě spoustu krásných modelů !:3 Dostala jsem Gypsíka ! Když jsem přemýšlela jaké mu dát jméno ,volba se najednou zdála tak jasná - Grand Marco . Alespoň na něj budu mít vzpomínku v podobě tohoto nespoutaného modelu ,který mi ho díky své divokosti přimomíná . Ale to ještě není všechno ! Pak jsem od rodičů ( samozřejmě od Ježíška ! :D ) dostala krásnou classic jezdkyni Olívii ,ať má Wajdu kdo jezdit :) Vymyslela jsem si k ní krásný příběh ,ale to všechno bude na Deníčku Ranche :) Ale to stále není všechno ! Když mi úpřišla krabice z TH přemluvila jsem mamku ,abych ji mohla zkontrolovat .Oni mi totiž někdy přibalí nějakou drobnost jako tažku s logem breyer ,nebo něco takového ,ale teď jak už jsem zde psala byla sada padocck paint mare and foal ! No a tu mi přibalili pod stromeček :D Hned na  štědrý večer jsem se pustila do vymalování klisny a ráno jsem pokračovala s hříbětem. Byla jsem na vážkách a uvažovala jsem o tom dár to do rukou odborníkům ,jako Mazel ,ale řekla jsem si ,proč ne ? Vždyť jsem to dostala zadarmo a chybami se člověk učí . Tak jsem se do toho tedy  pustila . Dopadlo to ...hrozně ! :D Well nevadí ,fotky nováčků a všeho ostatního ,tu dám později. Teď  jdu napsat článek do Deníčku a nafotit ty fotky ,ať mi sním zase neroztaje před nosem. Taky pracuju na logu stáje a dělám si nákres na papír a mám objednávku od jedné holky ,která čítá sedlo ,uzdečku ,3 ohlávky a vodítka na schleich ,takže nudit se nebudu :D Pěkné svátky a šťastný nový rok ! :D Pohnu zadkem a udělám nějaké to přání :D 

Olivie -                                                                         .....a Gypsík :3 Breyer - Gypsy Vanner

 

Breyer - Farm Fresh Olivia Classic Doll