Šťastný nový rok 2015 !!!!!

01.01.2015 15:46

Tak se hlásím s novinkami ! A že jich je :D Tohle bude asi poslední článek o prázdninách ,potom už se musím konečně začít chystat do školy,kde nás budou uhánět :P No ...koníci byli moc šikovní,udělala jsem nové sedlo ,mám vymyšlený příběh o naší nové jezdkyni Olívii a venku je pohádkově ! Chtěla jsem nafotit fotečky venku se sáňkama co jsem vyrobila ,ale nějak jsem to nestihla :/ Taky ještě musím přidat příběh do DR ,no....uvidím jak to stihnu :) Hodně jsem teď vyráběla ,hlavně pro SCH ,což byl pro mě nezvyk ,ale jedna holka chtěla i nějaké vybavení ke koníkovi co mám na prodej ,tak proč si něco nevydělat ,ne? :) Jen nevím jestli to stihnu ,protože na bobech se mi stal úraz s palcem na ruce a bojím se ,že ho mám zlomený :/ Navíc to bude dost potřeba ,protože na TH se blíží jarní novinky a že jich bude ! Tak už si šetřím předem :) Nějaké objednávky mám a teď mám taky nějaké peníze,tak snad to vystačí na nějakého tradíka :3 Taky jsem začínala mít pocit ,že v mé sbírce něco chybí......nemohla jsem přijít na to co . Bylo od té doby ,co jsem viděla video z americké LS ,se kterou se na naše malé české akce ,nemůžou vůbec rovnat .Bylo to něco velkolepého a ty modely....awww :3 Jenom jsem zírala ! Samozřejmě to byli PS za 400dolarů ,nebo extra vzácní breyeři ,nebo sculptingy a CMka ,o kterých se vám nikdy nesnilo ! Co se týče sbírání ,tak jsme prostě ještě trochu pozadu ,ale já myslím ,že máme šanci ,když si budem navzájem pomáhat a radit :) A navíc myslím ,že CMka takové Mazel ,by se s některýma mohla hravě rovnat a máme tu pár šikovných "vyraběčů "jako Mazel ,Jeife ,Pompin, Frisullku a naši naději Furestu ,která dle mého na to jak dlouho sbírá vyrábí ohromně ! ;) Jenom na modely je tahle země prostě chudší a chybí mi tady sculpting ,který mě dost zaujal . I přesto ,že je velice náročný a chce to hodně zkušeností ,jsem se rozhodla ho vyzkoušet a v duchu jsem snila o tom ,že bych někdy dělala nádherné a dech vyrážející sculpty na zakázku ,které by chodily na CM k Mazlovi a ostatní by na ně vyráběli vybavení :D A bychom se prostě trochu posunuli. Aby české sedla dosahovala LSQ a nebylo by tu pořát to věčné hašteření ,čehož si možná ti co jsou na facebooku všimli .Hlavně ten jeden večer, když jsme tu zažili něco jako " vzestup a pád třetí říše " :D Teď už to naštěstí není tak hrozné :) Když se tady člověk nechce stát erčem hádky ,musí prostě dělat mrtvého brouka :/ No ,ale zpátky k věci ! Prostě jsem toužila po nějakém sculptu ,nebo koni,kterého by tadynikdo neměl a který by byl vyjímečný a zářil na LS :3 Samozřejmě moje volba padla na PS ,které tady skoro nikdo nemá a získat je velice obtížné . Ani jejich cena není moc příznivá :/ Standart stojí průměrně tak 300 dolarů :/ Tak jsem se rozhodla pro menší a neméně krásnou variantu Chipsy ! Jenže ti stáli tak 100 dolarů a vyjímečně 40 dolarů za jednoho a to se mi moc dávat nechtělo :/ A pak jsem našla na jednom německém e-shopu sadu 4 chipsů za 25 eur ! Já vím ,celkem dost ,ale na PS to ještě jde :D Problém byl ,že mě rodiče nedovolí objednávat z ciziny
(vlastně jsou celkově kvůli mému objednávání "plastových" koníků) ,ale pak jsem pokecala s  Ivee a domluvili jsme se ,že si tu sadu rozpůlíme . Já totiž strašně toužila po takovém chladnokrevníkovi a on tam byl ! Tak jsem se domluvila ,že si vezmu jeho a jednoho dalšího nádherného bělouše :3A ona ty zbývající dva ,protože mezi nima byla krásná černá arabka ,kterou si vysnila. Potom jsme našli holku ,přes kterou bychom si to objednaly ! Teď už jenom stačí najít víc lidí ,kteří by si přes ten e-shop objednali něco taky ,ať je levnější poštovné. Je to velký e-shop ,kde je spoutu modelů koní breyer ,schleich ,papo ,Peter Stone a další ...myslím ,že byste si mohli vybrat,je to tady ,tak mi kdyžtak napište ;) https://shop.modellpferdeversand.de/

No a dál ! Jak jistě víte ,už je rok 2015 ! Druhý rok naší sběratelské "kariéry" a my jsme se rozhodli si udělat předsevzetí na tento rok týkající se modelů:)Tady jsou :

1. Psát víc články

2. Být prostě aktivnější na blogu a víc fotit

3. Sehnat PS

4Zůčastnit se ASLS a MLS 

5. Nasbírat nové koníky ( Troopera, jezdkyni Lauru a možná GGValentine a Heartbreaker) a nová SRka ! 

6. A nepřestat hlavně sbírat !!!

Tak tady jsou má předsevzetí týkající se modelů ! Celý tým ULS vám přejeme spoustu úspěchu ,nových modelů a štěstí v novém roce 2015 !!! Mě teď ještě čeká nějaká práce,tak se zatím mějte famfárově ;) :D

To je on :3 Můj vysněnej chlaďas ,akorát v jiné barvě(černé) ale to nevadí ,dám ho na CM k Mazlovi :3 Věřili byste ,že je v měřítku 1:32 ? :D