Jak to říct ? Spouuustu vysvětlení....

13.04.2015 19:31

Bonjour les amis ! Konečně se mi z mého denního programu uvolilo trochu času ,tak si s tímhle článkem celkem pohraju ,ale aby to nebyla nečitelná mazanice ,tak ji rozdělím do více novinek. Ale není k zahození napsat ,že čas není jediný důvod mého zmizení. Nechci tomu ani říkat zmizení ,protože je to u mě docela běžné. A teď ,když je trochu více času by nebylo na škodu Vás obeznámit se vším ,co se mi do normálních článků nevejde ,takže VAROVÁNÍ ! Tento text se možná zachvíli stane nečitelnou bichlí ,vinu svalujte ale pouze jen na mé prsty a rychle proudící myšlenky . Děkuji.

Jasně jsem na gymplu ,skoro každý den jsem u koní ,nebo venku s kamarády a když ne tak si čtu ,nebo vyrábím . Ale čas je v mém případě zbytečná výmluva ,protože když člověk něco chce ,tak to získá a já bych si ten čas také našla. Ale jde spíš o náladu.  Dolehá na mě jarní únava a do ničeho se mi nechce. Nejraději si sednu a čtu a přitom něco baštím a další den se snažím spálit přebytečné kalorie. Přece jenom na jaře se nejlépe hubne. Ale o postavu mi nejde ,vlastně ani nikdy nešlo . Spíš o ten pocit ,že pro sebe něco dělám a pak si přidpadám sebevědomější.                                                 

Sběratelství mám ,měla jsem a (doufám) budu mít stále ráda. Ale moje nezkrotná ,nevyzpytatelná povaha se jednoduše nerada podvoluje něčemu ,co musí dělat ,než svobodné volbě. Jdu s mnohem větším zapálením do aktivity ,která mě jen tak náhodou napadne ,kterou chci prostě vyzkoušet ,nebo z nudy ,než věc kterou vím ,že do určité doby musím mít hotovou. A nechci aby se takovou věcí stal i blog ,proto tady odteď budu psát jen podle nálady a komentovat podle nálady. Možná je to sobecké ,nevím...ale zkuste mě prosím pochopit. Vím ,že tohle jsou věci ,které se tu neustále opakují ,ale takových věcí bohužel není nikdy dost. Tak snad ty moje budoucí články budou za něco stát ,protože je sem budu psát jen ze zábavy a z  volného času . A možná jich tu díky tomu bude taky víc . 

Ale co se tu za poslední dobu vlastně událo ? Teď se u nás vede poklidný život ,modely jsou pokryté šátkem ,aby se na ně neprášilo ,občas se vytáhnou ven " protáhnout " a pak si zase odpočinout na poličku ve své majestátní kráse. Pár modelů odešlo ,jeden k Míši ,držím ji palce, určitě se u Tebe bude mít dobře ! A dva k Mazel ,které jsem ji dala za mého sculpting SM ,který by u ní měl dostat nový kabátek. Snad se to stihne do ASLS ,nevím kdy se na další podívám a chtěla jsem ,aby tam byl taky. 

A to podstatné ! V minulém článku jsem tu "polemizovala " o tom jestli udělat stáj pro SCH ,nebo BH . Rozhodla jsem se ,že pro SCH bude komfortnější ,tak i po časové stránce a navíc můj pokoj je malý a já ho nechtěla zase celý zaplevelit ohradníky a výběhy. Tak jsem zvolila jednoduchou a čistou strategii pro stavbu stáje. Nakonec jsem doma vyhrabala nějaký karton a dřevo a udělala si vlastní ,protože si šetřím peníze na tradíka na ASLS a peníze mi poslední dobou vůbec nevycházejí ,tak se snažím co můžu . Do slova jsem se do toho zažrala a pohrávala si s detaily ,které by se mi jindy zdály otravné. Není to žádné mistrovské dílo. Obyčejná 4 boxová stáj ,ve které je i něco jako sedlovna , krmivárná a všechny tyto podstatné věci dohromady. A nadšení do tvoření mě neopustilo ani další den ,což se mi tak často nestává. Je to zatím v progresu ,ještě hlavní dveře do stáje ,pořád nemůžu najít vhodný "zamykací systém " a střecha a nějak se poprat s kbelíky a žlaby. Detaily ve stáji jsem už trochu prohloubila ,ještě musím sehnat malou lékarničku a kočku ,která se bude na balíku sena ,vedle Shirské klisny v boxu krásně vyjímat. Až bude stáj komplet ,tak udělám výběh a něco jako jízdárnu. Až bude všechno hotové ,tak začnu vybírat koně. Budu se držet na uzdě ,abych koupila opravdu jen čtyři a vybrala ty nejlepší. Nechci mít zase stáje po celém pokoji ,ale roztomilé a čisté na kraji na focení. I když focení není jediný účel. Já strašná hračička jsem nemohla bez stájí ,které jsou mým hlavním smyslem sběratelství dlouho vydržet a tímhle jsem si zaplnila prázdné místo v srdci. A nakonec jsem se rozhodla udělat z toho něco jako útulek pro koně ! Budu tam vybírat modely na kterých můžou sedět panáčci a poskytovat jim azyl. Bude to hlavně pro týrané a staré koně .kteří si něčím prošli ,nebo pro nezvladatelné. Až bude stáj hotová ,všechno Vám nafotím ;) Jak vidím ,začínají mě bolet prsty a zbývá mi pár minut ,tak to ukončím ;) Přidala jsem novou stránku ,kde bude všechno s útulkem :) Takže se to tu trochu rozdělí ,ale to všechno až časem. Ještě narychlo přidám článek o mém pejskovi a snad si trochu pohraju s designem a taky s DR . Jo a co by jste nečekali ! Dokonce jsem udělala i něco na ASLS ! :-D Tak zatím !