Přípravy vrcholí aneb ,když se proti Vám spiknou třásně

13.03.2015 18:15

Lovu zdar ! Určitě všichni znáte ten pocit ,když jste byli malí a tajně jste počítali všechny minuty do Štědrého večera a nemohli jste samým štěstím a nedočkavostí ani spát. A právě tuto euforii teď pociťuju já ! Možná trochu přehrávám ,já vím :D Ale pamatuju si ,když jsem na začátků sbírání poprvé nějaké fotky z LS viděla a přišla mi to jako úžasná ,ale nedosažitelná věc ,po které jsem moc toužila a dokonce se mi párkrát zdálo ,že se na nějakou dostanu a jaké to bude. A zítra se to konečně splní ! Už jsem trochu přišla o iluze a tak nějak vím jak se to bude dít ,ale stejně je moje nadšení nezkrotné . I když ve mě trochu plápolá nervozita z toho ,že se ztrapním (na to jsem vyučený odborník ! ) a nebo ,že si tam nebudu s nikým moc rozumět a budu celou dobu sedět v koutě...Ale bude tam alespoň moje kámoška ,ta to jistí :D Přesto ,že jsem člověk ,který má radši ,když je všechno dopředu připraveno a nachystáno ,tak jak asi víte ,moc se to nedařilo. Když jsem měla cedulky a přihlášky ,na řadě byl ještě postroj. Nikdy jsem nic podobného pro araby nedělala a jak jsem zjistila ,ani sem na to doma neměla žádné vybavení. A celé prázdniny jsem byla buď u koní ,nebo s kamarády na bazéně atd....a neustále jsem to odkládala . Až jsem si dneska řekla ,že když je zítra ta LS ,tak bych mohla třeba něco vyrobit  :D Ale jak hledám ,tak jsem nic po domě na vyrábění arabského postroje nenašla . Věcí na vyrábění mám celkem dost ,ale spíš na ohlávky a na anglické vybavení. Prostě jsem musela nějak začít improvizovat . Trochu jsem se ocitla v úzkých ,protože Mazel nechtěla ,abych se z arabians performance odhlásila ,jelikož pro ně koupila 3 kokardy a už tak jsme tam byly jenom dvě. I přesto ,že mi nabízela arabskou ohllávku ,byla červená a já nemohla najít nic červeného z čeho bych vyrobila zbytek postroje . Tak jsem využila všeho co jsem našla a postroj nakonec převážně tvořily roztříhané barevné trenýrky ,co jsem objevila :D Nejvíc mi daly zabrat třásně ,nikdy jsem se příliš nezajímala o to ,jak je vyrobit a jednoduše jsem to dělala nějak " po svém " Dopadlo to jak to dopadlo a i když je to katastrofální ,jsem ráda ,že alespoň nějakou performance mám a Mazel bude ráda ,že je nás tam víc :) Je tam ještě Pompin a té se to prý taky nepovedlo ( to jí tak budu věřit :D ) a nakonec tam dá jenom koně s ohlávkou. Když o tom tak přemýšlím ,já ani nevěděla ,že tomu koni stačí jenom ta ohlávka :D Nejvíc jsem si dala zabrat s postrojem a tu "neindifikovatelnou uzdečkoohlávku " jsem spíše odfllákla a jezdce jsem nestihla vůbec :/ Nu což ,na ASLS s tím asi začnu dřív :) A snad toho taky víc stihnu .

Jak jsem zjistila špatně jsem se přepočítala a jede se mnou jen 19 koní. Nejedu kvůli vítěztví ,jedu kvůli tomu ,abych se načichala té " vůně " LS. Ještěže ,tam vlastně můžu dojít pěšky , i když mamka od kámošky se nabídla ,že mě sveze s tou těžkou taškou. Už mám dobaleno a vše připraveno ,teď stačí si jenom užívat ! A tady fotky : 

Arabský postroj

Naše velké cedulky a moje hrozivé písmo ,jen se pokochejte :D

A rozmazaná fotka našeho Fame týmu ,který jede se mnou. Fotka těsně před sbalením .

Držte mi palce ,ať se mi vůbec podaří usnout :D Zkusím nafotit co nejvíc foteček a potom Vám tady dám článek z LS ,jen se nebojte. Tak co můžu říct na závěr ? Snad jen ...... Het 'n lekker gedigte ! :D Tak zatím !